درخواست سرمربی کره ای تیروکمان از دبیر کل کمیته المپیک

درخواست سرمربی کره ای تیروکمان از دبیر کل کمیته المپیک
عکس تزئینی است.

مناف هاشمی سرپرست کاروان ایران و دبیرکل کمیته ملی المپیک به همراه محسن بیرانوند رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی از اردوی تیم ملی تیروکمان بازدید کردند.

به گزارش سادس، در این بازدید قیدی مربی کامپوند بیان کرد: بچه ها آمادگی خوبی دارند و مدال‌هایی که گرفته‌اند، نشان دهنده تیم قوی ما در بازی های آسیایی است و امیدوارم دست پر برگردند.

قیدی در مورد عملکرد تیر و کمان در بازی‌های یونیورسیاد نیز گفت: خوب بودند اما در کامپوند بیشتر امید داشتیم.

غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون  در  این بازدید گفت: خوشبختانه مربی کره ای آمده است و اتفاقات خوبی در ریکرو به وجود امده است. گلشنی که دانش آموز است  رکورد میلاد وزیری که برای ۹ سال قبل بود را شکست. برای ما خوشحالی و امیدواری است. رضا شعبانیان پنج، شش سال است که عضو تیم ملی است. در ریکرو در جهانی مدالی نداشتیم اما او در دانشجویان جهان مقام سوم آورد و برای اولین بار بود. اشرفی هم عضو تیم ملی است. این سه نفر در بازی های آسیایی حضور دارند. یک خانم هم در ریکرو داریم و هم در تیمی و هم میکس حضور داریم.

او افزود: در کل ۱۳ نفر با کادرفنی در بازی های آسیایی شرکت می کنیم. خیلی امیدوار هستیم که نتایج خوبی بگیریم. در ریکرو اتفاقاتی که افتاده است بی سابقه بوده است. در چهار دوره المپیک  بودیم و امیدوارم سهمیه بگیریم و سپس در این دوره هم سهمیه بگیریم و نتیجه ای بهتر از  دوره های قبل المپیک به دست آوریم.

مناف هاشمی در پایان گفت: تیروکمان یکی از فدراسیون هایی است که فضای آرامی دارد.  آقای خسروی وفا سلام رساند و ما به نمایندگی از او به تیم بازی های آسیایی خسته نباشید می گوییم. می دانم رقابت کردن در سطح جهان و آسیا سخت است چون امکانات و حقوق های آنها بهتر است. همه نکات را دنبال می کنیم.
کمکی را در حوزه مربیان و تجهیزات تصویب کردیم. البته رقم ها کوچک است. برای رسیدگی به ورزشکاران در این هفته پرداخت ویژه را به فدراسیون خواهیم داشت تا به تدبیر  رییس فدراسیون در حوزه تغذیه و سلاح و حتی خود ورزشکار انجام دهد. ما کمک می کنیم اما تشخیص با رییس فدراسیون است که چگونه هزینه کند.

از عید غدیر نفری  ۱۰ میلیون به شما بدهکار هستیم چون حساب فدراسیون بسته بود. امیدوارم قبل از بازی‌های آسیایی دولت تعهدات خود را نسبت به ورزشکاران انجام دهد. ما گلایه ورزشکاران را به سرپرست وزارت ورزش منتقل کردیم و مجدداً هم این کار را انجام می‌دهیم.

او افزود: امروز آخرین روزی است که می توانیم اصلاحات را انجام دهیم. متناسب با تعداد ورزشکار می توانیم همراه داشته باشیم. شاخص های اعزام ورزشکاران در ستاد عالی بازی ها در حوزه فنی بررسی شد و افراد با شاخص ها جهت اعزام انتخاب شدند. زمان تغییر و تحولات گذشت و ۴ بار به ما فرصت دادند. تیر وکمان جابه جایی انجام داد و تا ظهر اصلاحیه انجام می شود.

همچنین مربی کره ای تیروکمان درخواست اضافه شدن یک سهمیه دیگر در زنان برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو  داشت.

به گزارش سادس، هونگ مربی کره ای تیروکمان در بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی تیرکمان گفت: ورزشکاران با انرژی زیاد به مسابقات می روند و نتایج خوبی می گیرند. شرایط حال ورزشکاران هر روز رو به پیشرفت است و یک‌ مقدار دیگر پیشرفت کنند می توانند مدعی مدال باشند. پالیزبان در سطح نفرات اول جهان است و می تواند مدال بگیرد.

او افزود: در ریکرو مردان هم رکورد ایران بعد از سال ها شکسته شد.  یکی از ورزشکاران که افسوس می خوریم کنار ما نیست، پور ماهانی است. او بهترین ورزشکار ما است که در وضعیت حاضر در بازی های آسیایی کنار ما نیست. یسنا پورماهانی تا الان بهترین ورزشکار ما بوده اما چون فکر کردیم باید در بهترین حالت اعزام شود، فلاح را انتخاب کردیم. با پورماهانی صحبت کردیم و گفت مشکلی ندارد و فلاح اعزام شود. اکنون درخواست دارم پورماهانی نیز اعزام شود.

به گزارش سادس، مناف هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیر و کمان از پرداخت یک مرحله دیگر از بودجه فدراسیون‌ها خبر داد .

هاشمی گفت: ما تا هفته آینده یک مرحله پرداختی خوب به فدراسیون ها داریم و تلاش می کنیم حدود ۸۰ درصد بودجه فدراسیون ها را داشته باشیم. امروز هم یک میلیارد تومان به تیراندازی و ۹۰۰ میلیون تومان به تیروکمان پرداخت کردیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *