مرگ یک تن در انفجار ساختمانی در جوانمرد قصاب/ خروج ۱۹ تن از زیرآوار

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به حادثه انفجار و ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب از مرگ زنی ۷۵ ساله در این حادثه خبر داد.

علی نصیری در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به حادثه انفجار و ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب گفت:‌ درپی این حادثه عوامل آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر، پلیس و … در محل حاضر شدند و تیم‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نیز در این محدوده حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه شواهد و احتمالات اولیه حاکی از این است که انفجار و ریزش این ساختمان به دلیل نشت گاز بوده است، گفت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی است و کاربری آن هم مسکونی بوده است. از این رو به احتمال زیاد نشست گاز از کپسول در قسمت آشپزخانه سبب وقوع این حادثه شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه این انفجار تا شعاع ۵۰۰ متری از محل وقوع حادثه را تحت تاثیر خود قرار داده و سبب شکسته شدن شیشه‌ها و واردشدن خسارات به برخی خودروها شده بود، گفت: در جریان انفجار و تخریب این ساختمان مسکونی، ۲۰ نفر دچار حادثه شدند که ۱۹ نفر از این افراد از زیرآوار خارج و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند. حال عمده این افراد مساعد گزارش شده است. متاسفانه یک نفر هم جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار از انفجار در محله جوانمرد قصاب

نصیری؛ فرد جانباخته در این حادثه را زنی ۷۵ ساله معرفی کرد و گفت: عملیات آواربرداری و جستجو در محل ریزش این ساختمان همچنان ادامه دارد و عوامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در محل حادثه حضور دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *