چهره تیم‌ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در جهانی جوانان جدید است/ به دنبال قهرمانی هستیم

چهره تیم‌ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در جهانی جوانان جدید است/ به دنبال قهرمانی هستیم

سادس/خوزستان سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان می گوید در رقابت های جهانی پیش رو به دنبال کسب اولین قهرمانی هستند.

مسلم شیرزاد در گفت و گو با سادس، درباره برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان در اهواز، اظهارکرد: خوشبختانه اردو در سطح خوبی برگزار شد و از روند اردو رضایت داریم. تاکنون دو مرحله از اردوی تیم ملی برگزار شده و باتوجه به این که زمان زیادی تا اعزام تیم جوانان تا رقابت های جهانی باقی نمانده است، کشتی گیران در دو مرحله اردوی کوتاه مدت دیگر در تهران نیز آماده این مسابقات خواهند شد.

وی بیان کرد: رقابت های جهانی نهم شهریورماه در قرقیزستان برگزار می شود که در حال حاضر در تیم ملی جوانان فقط یک آسیب دیده داریم که آسیب او سطحی بوده و می تواند در جهانی به روی تشک برود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان با اشاره به مقام نایب قهرمانی این تیم در جهانی سال ۱۴۰۰، گفت: تمام آن کشتی گیران به رده سنی بزرگسالان رفتند و اکنون با چهره های جدید و تیم جدید راهی مسابقات جهانی قرقیزستان می شویم و خوشبختانه نفرات خوبی داریم.

وی با بیان این که پیش بینی کسب مقام سخت است، ادامه داد: به هر حال باتوجه به این که تیم ملی با چهره جدیدی در این رقابت ها شرکت می کند، کار سخت است. اما من در برخی اوزان مثل ۵۵، ۶۰ و ۸۲ کیلوگرم پیش بینی کسب مدال طلا را دارم. در مجموع تلاش می کنیم که مجددا روی سکو باشیم. ما به دنبال قهرمانی تیم ملی برای اولین بار در کشتی فرنگی ناشنوایان جوانان جهان هستیم و می خواهیم رکورد را بشکنیم.

 شیرزاد با اشاره به کاهش اوزان مسابقات جهانی، عنوان کرد: طبق اعلام فدراسیون جهانی مسابقات از ۱۰ وزن به هفت وزن کاهش پیدا کرده است و ما هم با تیم کامل در این رقابت ها شرکت خواهیم کرد.

وی در پایان نیز گفت: از آقای بدری رییس هیات ورزش ناشنوایان استان و دیگر همکاران وی در این هیات و آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان که در برگزاری این اردو به صورت مطلوب کمک کردند، قدردانی می کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *