رئال‌ مادرید مدل ۲۰۲۳ چگونه است؟

رئال‌ مادرید مدل ۲۰۲۳ چگونه است؟

ترکیب دقایق بازی ستاره‌های مادریدی در دیدارهای پیش‌فصل می‌تواند نشان دهد کارلتو چه ایده و ترکیبی را برای فصل جدید در نظر دارد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، اکنون که تور رئال مادرید در آمریکا به پایان رسیده است، زمان آن رسیده به جمع‌بندی و نتیجه‌گیری بپردازیم که ترکیب رئال برای فصل جدید چگونه است. تنها یک هفته تا بازی افتتاحیه لیگ مقابل بیلبائو باقی مانده است. دیدارهای دوستانه پیش‌فصل با دو برد و دو شکست برای رئال‌ مادرید خوب پیش نرفته است. آنها در چهار بازی خود در خاک آمریکا هشت گل دریافت کرده‌اند.

ایده کارلتو برای فصل جدید

از دقایق بازی بازیکنان رئال‌ مادرید در دیدارهای پیش‌فصل می‌توان ایده کارلتو در فصل جدید و ترکیب کهکشانی‌ها را حدس زد. تیم او تجربه در دفاع و جوانی و انرژی را در خط میانی و حمله دارد. برای همین رئال تیم ترسناکی است.

بلینگام کلید اصلی رئال

جود بلینگام و ادواردو کاماوینگا همراه با وینیسیوس- سه بازیکنی بودند که بیشترین دقایق بازی را در دیدارهای دوستانه داشتند و به نظر می‌رسد هر سه بازیکن در فصل جدید از ارکان اصلی رئال باشند. بحث اصلی در مرکز زمین است. فده والورده و اورلین شوآمنی – هر دو جوان – جلوی لوکا مودریچ و تونی کروس کهنه‌کار قرار می‌گیرند که به‌تدریج دقایق حضورشان در زمین کاهش یافته است. دنی سبایوس و آردا گولر – که هر دو در حال حاضر مصدوم‌اند – در برنامه‌های آنچلوتی هستند و قطعا در این فصل فرصت درخشش خواهند داشت.

دفاع مادرید

در دروازه، بحثی وجود ندارد. تیبو کورتوا شماره یک باشگاه است و سال‌ها عالی بوده. دنی کارواخال، ادر میلیتائو، داوید آلابا و فران گارسیا چهار مدافعی‌ هستند که انتظار می‌رود در بازی افتتاحیه مقابل بیلبائو بازی کنند. با مصدومیت فرلاند مندی، فران گارسیا این فرصت را خواهد داشت که به ترکیب اصلی برسد. همچنین انتظار می‌رود که ناچو و آنتونیو رودیگر در این فصل زمان زیادی برای بازی داشته باشند.

حمله برزیلی

وینیسیوس و رودریگو مهاجمان مورد علاقه آنچلوتی هستند. بخش بزرگی از آرزوهای مادریدی‌ها در این فصل به موفقیت این دو در خط حمله بستگی دارد. خوسلو و براهیم دیاز هم روی نیمکت ذخیره‌ها هستند. براهیم بازیکنی است که کمترین دقایق بازی را در دیدارهای دوستانه پیش‌فصل داشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *