اختلاف شخصی عامل قتل در مهدیشهر/ قاتل خود را به پلیس معرفی کرد

سادس/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که در درگیری دسته جمعی، جوان ۳۳ ساله ای را به قتل رسانده بود، خود را به پلیس معرفی کرد. 

به گزارش سادس، سردار جلیل موقوفه ئی ۱۴ مردادماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی و فوت یکی از طرف های درگیر در یکی از شهرهای شهرستان مهدیشهر، بلافاصله ماموران در محل حاضر و نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام کردند. 

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاتل که از صحنه درگیری متواری شده بود در اولویت کاری ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت، ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل با کمک دوستان خود به یکی از شهرهای شمالی کشور گریخته است . 

سردار موقوفه ئی به دستگیری چند نفر از افرادی که با قاتل در متواری و پنهان کردن وی دست داشتند اشاره کرد و گفت: سرانجام با پیگیری های شبانه روزی و بی وقفه ماموران و تنگ شدن عرصه بر قاتل ،به ناچار خود را به پلیس معرفی کرد. 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: فرد ضارب انگیزه قتل جوان ۳۳ ساله را اختلاف شخصی با مقتول اعلام و ضمن تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 فرمانده انتظامی استان در پایان به شهروندان و به خصوص جوانان و نوجوانان توصیه کرد: هنگام عصبانیت و ناراحتی از انجام هرگونه رفتار پرخاشگرانه و غیر معقول که باعث آسیب به دیگران می شود خودداری و پیش از انجام هرکاری ، به تبعات ناگوار آن فکر کنند . 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *