هویلوند به منچستر یونایتد پیوست

هویلوند به منچستر یونایتد پیوست

راسموس هویلوند با قراردادی تا ژوئن ۲۰۲۸ به منچستریونایتد پیوست.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، راسموس هویلوند مهاجم دانمارکی در ۲۰ سالگی درخشش خوبی داشته است و در ۸۷ بازی باشگاهی ۲۷ گل به ثمر رسانده است، از جمله ۱۰ گل در ایتالیا برای آتالانتا در فصل گذشته. هویلوند  تاکنون در شش بازی برای دانمارک شش گل به ثمر رسانده است.

آرزو داشتم برای منچستر یونایتد بازی کنم

راسموس هویلوند درباره پیوستن به یونایتد گفت: بر کسی پوشیده نیست که از کودکی طرفدار این باشگاه بزرگ بوده‌ام و آرزو داشتم به عنوان بازیکن منچستریونایتد در اولدترافورد بازی کنم. فوق‌العاده از این فرصت هیجان زده هستم و مصمم هستم ایمان و اعتمادی را که سران باشگاه به من نشان دادند، جبران کنم. هنوز در اوایل دوران حرفه‌ای‌ام هستم اما آماده هستم تا خودم را در بین بهترین های جهان نشان دهم.

بیشتر بخوانید

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: وقتی با مربی تیم صحبت کردم، می‌دانستم که یونایتد  برای پیشرفت من عالی است. من از این فرصت برای همکاری با یکی از بهترین مربیان جهان لذت می‌برم. تحت هدایت و حمایت او (تن هاخ) می‌دانم که می‌توانم همراه با هم تیمی‌های جدیدم در این باشگاه خاص به دستاوردهای بزرگی برسم.

جان مورتاگ، مدیر منچستریونایتد نیز در رابطه با خرید هویلوند گفت: راسموس واقعاً یک استعداد استثنایی است. او دارای ویژگی‌های فنی و فیزیکی است که او را در رده بهترین بازیکنان جهان  قرار می‌دهد. کار کردن زیر نظر اریک تن هاخ قطعا باعث پیشرفت او خواهد شد. همه در باشگاه مطمئن هستند او توانایی‌های زیادش را در یونایتد نشان خواهد داد. در طول تابستان ما به سرعت و قاطعانه عمل کردیم تا خریدهای خوبی داشته باشیم.  

این بازیکن دانمارکی پس از میسون مونت و آندره اونانا به سومین خرید تابستانی یونایتد تبدیل شد. تیم اریک تن‌هاخ نیاز به خرید یک مهاجم در ترکیب داشت تا اینکه توانستند هویلوند را خریداری کنند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *