درخواست نیم میلیارد یورویی ناپولی از الهلال!

درخواست نیم میلیارد یورویی ناپولی از الهلال!

روزنامه عربستانی عکاظ مدعی شد که ناپولی برای فروش ستاره خود به الهلال درخواست ۵۰۰ میلیون یورو داده است.

به گزارش سادس، ویکتور اوسیمن ستاره فصل قبل رقابت‌های سری A بود. این بازیکن در ترکیب ناپولی درخشید و بیشترین نقش را در قهرمانی ناپلی‌ها در سری A داشت. به همین واسطه اوسیمن مشتریان زیادی دارد اما تاکنون او با هیچ تیمی به توافق نهایی دست پیدا نکرده است.

الهلال عربستان هم مشتری جدی این بازیکن است و پیشنهاد رسمی برای جذاب این ستاره را به او داده است.

روزنامه عکاظ عربستان مدعی شد که باشگاه ناپولی برای فروش فوق ستاره خود به الهلال ۵۰۰ میلیون یورو می‌خواهد و این موضوع باعث شده تا این انتقال بسیار بعید به نظر برسد.

بیشتر بخوانید

تیم‌های عربستانی بودجه هنگفتی را برای جذب ستاره‌های بزرگ در تابستان در اختیار دارند اما بعید است الهلال برای این انتقال چنین هزینه‌ای انجام دهد.

الهلال در تابستان سال جاری ۲۲۵ میلیون یورو برای جذب ۴ بازیکن هزینه کرده است. با این حال هواداران تیم به خریدهای جدید اعتراض دارند و براین باور هستند که باید سران باشگاه با بازیکنان سرشناس‌تر و بزرگتری قرارداد امضا کنند.

مالکوم، میلینکوویچ ساویچ، نوس و کولیبالی ۴ بازیکنی هستند که رسما راهی الهلال شده‌اند. البته باشگاه عربستانی با ام‌باپه، نیمار و مسی هم وارد مذاکره شد اما هیچ کدام از این بازیکنان وسوسه نشدند. البته احتمال حضور نیمار و ام‌باپه در الهلال همچنان وجود دارد؛ به ویژه ام‌باپه که سرنوشتش با پاری سن ژرمن در هاله‌ای از ابهام است.

درخواست نیم میلیارد یورویی ناپولی از الهلال!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *