تهدید حاشیه‌سازان بوکس توسط استکی!

تهدید حاشیه‌سازان بوکس توسط استکی!

سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: من همه حاشیه‌سازان را می‌شناسم و می‌توانم تک‌تک آنها را نام ببرم؛ اما نمی‌خواهم این کار را انجام دهم. آقایان باج‌خواهی را کنار گذاشته و از حسینی حمایت کنند.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با سادس، درباره همکاری خود با فدراسیون روح‌الله حسینی به عنوان سرمربی تیم ملی امیدهای بوکس، توضیح داد: ابتدا بگویم که همین الان هم دست روح‌الله حسینی را باز گذاشته‌ام تا هر وقت دوست داشت حکم بنده را که در زمان سرپرستی‌اش زد باطل کند و من هم با کمال میل می‌پذیرم. تا الان هم به ما لطف داشته و با هم کار می‌کنیم. امیدوارم به زودی کار خود را استارت بزنیم و ثابت کنیم که کار خوب انجام می‌دهیم. 

* آقایان باج خواهی از حسینی را کنار بگذارند

او در پاسخ به این سوال که آیا حسینی می‌تواند در فدراسون بوکس موفق باشد؟ اظهار کرد: شخص حسینی انسان خوبی است و اگر مشاوره‌های غلط به او داده نشود و خودش کار کند و برخی افراد دنبال باج خواهی‌های قبل از انتخابات نباشند، او خوب پیش می‌رود. من هیچوقت برای جایگاه خود دست و پا نمی‌زنم و دنبال تسویه حساب هم نیستم، همانطور که وقتی بنده را از بزرگسالان برداشت و من حرفی نزدم، الان هم شرایط همان است.

* از آب گل آلود ماهی نگیرند

سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان بوکس ایران گفت: از قدیم خیلی‌ها دنبال آن هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند. شرایط روح‌الله با قبل فرق دارد و الان همه دوست او هستند و خوشحالم که این اتفاق افتاد. ای‌کاش سال قبل حسینی می‌آمد تا بوکس ایران در یک سال و نیم گذشته از مسیر پیشرفت خود کنار نمی‌رفت.

* حمایت احدی از من برایم ارزشمند است

او در پاسخ به این سوال که آیا با اکبر احدی که سرمربی تیم نوجوانان است، درباره مسائل رده‌های پایه بوکس هماهنگ هستند؟ تصریح کرد: غیر از همایون امیری، اکبر احدی و علی مظاهری تنها کسانی بودند که در آن مجمع برکناری من از بنده حمایت کردند، اینکه ظاهر بود یا باطن را نمی‌دانم اما برایم مهم بود که با وجود اختلاف نظرهای کاری که باهم داشتیم از من حمایت کردند. دوستانی هم بودند که خیلی نان و نمک من را خورده بودند اما علیه من کار کردند. با این حال من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم و بنده را حلال کنند.

* اگر بگذارند حسینی بوکس را شکوفا می‌کند

کارشناس بسکتبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا حسینی می‌تواند موفق شود؟ عنوان کرد: نباید از روح‌الله تقاضای شق القمر داشته باشیم. شرایط بوکس خوب نیست و حداقل باید یک سال وقت بدهیم تا از سال بعد بوکس دوباره به ریل برگردد. الان یک سال و خورده‌ای است که از ریل خارج است. امیدوارم همه اهالی بوکس با برنامه‌ریزی خوب و بدون حب و بغض کنار روح‌الله حرکت کنند و کاری به کار او نداشته و حاشیه سازی نکنند تا کارش را بکند.

تهدید حاشیه سازان بوکس توسط استکی!

* نمی‌خواهم نام تک تک حاشیه سازان را اعلام کنم

او گفت: من اگر بخواهم تک تک کسانی که الکی برای بوکس حاشیه می‌سازند را نام می‌برم اما دوست ندارنم چنین کاری کنم. اگر به حسینی اجازه دهند، او می‌تواند از یک سال بعد که المپیک ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، بوکس را در مسیر شکوفایی قرار دهد. اگر شرایط بوکس مثل یک سال و نیم پیش بود، الان برای مدال المپیک می‌جنگیدیم نه سهمیه المپیک. به روح‌الله اجازه دهند تا کار کند.

* سیامک صالحی پای کار است

استکی که از دوستان نزدیک سیامک صالحی است، درباره احتمال همکاری او با حسینی در فدراسیون نیز گفت: سیامک صالحی انسان بزرگی است و ۸ سال در فدراسیون بود و یکبار هم دیده نشد. الان هم مثل شیر پشت روح‌الله است، اگر خود او درخواست کند. دنبال پست و مقامی نیست و زمان ریاست حاج احمد ناطق‌نوری هم با روح‌الله کار کرده است، اگر روح‌الله با او صحبت کرده و درخواست کند، قطعا بدون چشم داشت پای کار است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *