«پپ کوچک» به «پپ بزرگ» پیوست

«پپ کوچک» به «پپ بزرگ» پیوست

یوسکو گواردیول تست پزشکی منچسترسیتی را با موفقیت انجام داد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، بسیاری از یوسکو گواردیول به عنوان بهترین مدافع جوان اروپا یاد می‌کنند و حتی مورد تمجید لیونل مسی قرار گرفته‌ است. این بازیکن ۲۱ ساله از زمان انتقال از دینامو زاگرب به لایپزیگ در سال ۲۰۲۱، در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا بسیار تأثیرگذار بوده و با ۹۰ میلیون یورو (۹۸.۵ میلیون دلار)  به منچسترسیتی قهرمان اروپا پیوست.

دو باشگاه سیتی و دینامو زاگرب اوایل این هفته به توافق رسیدند و پپ گواردیولا سرمربی سیتی در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی مقابل آرسنال، فاش کرد که انتقال این بازیکن به سیتی قطعی شده است.

به نظر می‌رسد که گواردیولا و گواردیول در اتحاد با هم متحد شوند. نکته جالب توجه اینکه به این مدافع جوان لقب “پپ کوچولو” را داده‌اند.

گواردیول قبل از اینکه در تیم اصلی دیناموزاگرب به موفقیت برسد، مانند سرمربی جدیدش در پست هافبک مرکزی بازی می‌کرد. شباهت‌های نام خانوادگی آنها دلیل این لقب است، چیزی که «پپ بزرگ» در حالی که تیمش را برای رویارویی با توپچی‌ها آماده می‌کند به آن اشاره می‌کند:

گواردیول، چه نام خانوادگی زیبایی دارد!

“بهترین مدافع میانی جهان” به قهرمان لیگ برتر پیوست

بعید به نظر می‌رسد که مدافع میانی در ومبلی در دیدار جام خیریه بازی کند اما وارد تیمی می‌شود که فصل گذشته بهترین رکورد دفاعی لیگ برتر را داشته است. گران‌ترین مدافع کنونی تاریخ لیگ جزیره هری مگوایر است که با ۸۷ میلیون پوند از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست. البته او روزهای تلخی را با شیاطین سرخ تجربه کرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

گواردیول بعد از درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲ مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت و گواردیولا علاقه زیادی به جذب این مدافع کروات دارد.

دو باشگاه لایپزیگ و منچسترسیتی برای انتقال این بازیکن به ارزش ۹۰ میلیون پوند به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند و در این صورت او به گران‌ترین مدافع تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *