توصیه لاپورتا به سعودی‌ها

توصیه لاپورتا به سعودی‌ها

رئیس باشگاه بارسلونا به ریخت‌وپاش تیم های عربستانی در تابستان سال جاری واکنش نشان داد و توصیه‌ای به آنها داشت.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، تیم‌های عربستانی در تابستان سال جاری همه نگاه‌ها را به خود دوخته و بیشترین هزینه را برای جذب بازیکن کردند. واکنش‌ها به ریخت‌وپاش و هزینه‌های نجومی تیم‌های عربستانی در بازار نقل و انتقالات ادامه دارد و این بار خوان لاپورتا به آن واکنش نشان داد.

رئیس باشگاه بارسلونا گفت: اصلا نگران نیستم؛ چرا که بیشتر بازیکنان بزرگ فوتبال جهان عاشق باشگاه بارسلونا هستند و حاضر نیستند که این باشگاه را با پول عوض کنند. بازیکنان به خاطر شرایط خاصی که ما داریم و البته اسطوره‌های زیادی که در باشگاه بازی کرده‌اند، عاشق تیم هستند. با تمام احترامی که برای بازیکنانی که راهی عربستان می‌شوند قائلم اما باید بگویم که آنها به خاطر دلایلی ورزش راهی عربستان نمی‌شوند.

او ادامه داد: در انتقال بازیکنان به عربستان دلایل غیر ورزشی نقش دارند. به نظرم باید در هر شرایطی دلیل و انگیزه ورزشی در اولویت باشد. به تصمیم عربستانی‌ها احترام می‌گذارم اما فوتبال یک بازی گروهی است. بدون شک وجود بازیکنان بااستعداد به تیم کمک و هواداران را خوشحال می‌کند اما تیم مهم‌تر از هر چیزی است.

لاپورتا در پایان توصیه‌ای به عربستانی‌ها داشت و گفت: توصیه من به آنها این است که تلاش کنند تا از تجربه باشگاه‌های بزرگ اروپایی درس گرفته و از آن استفاده کنند. باشگاه‌های بزرگی در اروپا هستند مثل بارسلونا که می‌توانند به پیشرفت فوتبال در این کشور کمک و تجربه خود را به آنها منتقل کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *