کیومرث هاشمی به عیادت علی مرادی و امیر عفراتی رفت

کیومرث هاشمی به عیادت علی مرادی و امیر عفراتی رفت

سرپرست وزارت ورزش و جوانان به عیادت امیر عفراتی (غفرانی) از قهرمانان کشتی ایران رفت.

به گزارش سادس و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی ظهر امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران به عیادت امیر عفراتی (غفرانی) از قهرمانان و مدیران سابق ورزش کشور رفت.

عفراتی (غفرانی) که در دوران مدیریت خود، نایب‌رییسی فدراسیون کشتی و مدیر کلی ورزش و جوانان استان البرز را در کارنامه دارد، به دلیل جراحی در بیمارستان‌ بستری است.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در این دیدار با اشاره به افتخارات عفراتی (غفرانی) در عرصه ورزش قهرمانی و همچنین مدیریت ورزش در زمان حضور در فدراسیون کشتی و مدیریت استانی و همچنین ورزش دانشگاهی برای او از خداوند منان طلب سلامت و عافیت کرد.

عفراتی (غفرانی) در جام جهانی کشتی آزاد در سال ١٩٩٢ در روسیه در وزن ۱۰۰ کیلوگرم عضو تیم ملی بود که با تیم ایران به قهرمانی جهان رسید.

عیادت کیومرث هاشمی از علی مرادی

سرپرست وزارت ورزش و جوانان همچنین از علی مرادی، رییس سابق فدراسیون وزنه‌برداری، عیادت کرد.

کیومرث هاشمی، بعدازظهر امروز به همراه دکتر غلامرضا نوروزی به عیادت علی مرادی رفت. مرادی که به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بستری بود با قدردانی از کیومرث هاشمی برای این عیادت، گزارشی از فرآیند بستری‌شدن خود ارائه و از حمایت‌های دکتر نوروزی در ایام حضور در بیمارستان تشکر کرد.

کیومرث هاشمی هم با اشاره به دستاوردهای مدیریت علی مرادی در دوران حضورش در ورزش، با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در کنار پیشکسوتان و کارمندان خود از جمله علی مرادی است، برای او آرزوی سلامتی و عافیت کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *