یک مامور دیگر فراجا در یاسوج به شهادت رسید

سادس/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی پلیس راه استان هنگام انجام وظیفه در ایست و بازرسی در جاده «یاسوج – اصفهان» توسط یک خودروی شوتی زیرگرفته شد و به شهادت رسید.

سید جواد هاشمی‌مهر در گفت و گو با خبرنگار سادس گفت: سروان شهید «آراسته» توسط خودروی شوتی زیر گرفته شده بود و به بیمارستان انتقال یافت.

وی افزود: این نیروی پلیس به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات این حادثه ساعت حدود ۱۷ عصر روز چهارشنبه ۱ ۱مرداد رخ داد.

هاشمی‌مهر بیان کرد: راننده این خودرو فرار کرده بود، اما در تپه‌های اطراف دستگیر شد.

گفتنی است که  ۲۹ تیرماه امسال نیز دو نیروی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد حین انجام وظیفه و برقراری آرامش و امنیت، در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در جاده «یاسوج – اصفهان» به شهادت رسیدند.

همچنین سردار کیقباد مصطفایی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار سادس گفت: در پی شهادت مامور انتظامی پاسگاه میمند شهرستان دنا در کمتر از یک ساعت با اجرای طرح مهار، خودروی عامل شهادت که متواری شده بود، متوقف و راننده جانی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت داده شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *