انتقاد درستکار از مسئولان: همیشه لحظات آخر یاد کشتی می‌افتید

انتقاد درستکار از مسئولان: همیشه لحظات آخر یاد کشتی می‌افتید

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران از مسئولان ورزشی انتقاد کرد و گفت: این درد کشتی است که همیشه لحظات آخر مسئولان به یاد کشتی می‌افتند. تقاضا دارم که با جدیت در کنار کشتی باشید.

به گزارش سادس، پژمان درستکار در حاشیه بازدید مناف هاشمی، سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی از اردوی تیم ملی کشتی بیان کرد: ۲۵ خرداد اردوی تیم ملی کشتی شروع شد و ما یک ماه قبل از آن خدمت آقای بیرانوند، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی رسیدیم و گلایه‌های بچه‌های کشتی را مطرح کردیم. بچه‌های ما واقعا گلایه دارند چرا که یک سال بسیار سخت را پیش رو داریم که در تاریخ کشتی بی‌سابقه است. ما مسابقات قهرمانی جهان را داریم که سهمیه المپیک توزیع می‌شود و بسیار مهم است. پس از آن بازی‌های آسیایی را داریم که برای دستگاه ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است. جامعه کشتی این تلاش را دارد که پرچم ایران برافراشته شود.  

در گذشته شرایط بهتر بود

او ادامه داد: من به واسطه دو حضور در بازی‌های آسیایی و یک حضور در المپیک این را می‌گویم که در گذشته که امکانات به اندازه الان هم نبود، شرایط خیلی بهتر بود. من می‌دانم که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دو نهاد جداگانه هستند اما ملی پوشان کشتی ۲ سال است جوایز خود را دریافت نکرده‌اند.

مسئولان همیشه لحظه آخر یاد کشتی می‌افتند

درستکار در ادامه بیان کرد: برای بازی‌های آسیایی شما (مناف هاشمی) برای اولین بار قدم رنجه فرمودید و به اردوی کشتی آمدید اما این درد کشتی است که همیشه لحظات آخر مسئولان به یاد کشتی می‌افتند. تقاضا دارم که با جدیت در کنار کشتی باشید و کشتی از تمام وجود خود برای بالا رفتن پرچم ایران مایه می‌گذارد.

او ادامه داد: بچه‌های ما بیشترین تلاش را می‌کنند تا دل مردم را شاد کنند. اردوهایمان از ۲۵ خرداد شروع شده و سه اردوی دیگر تا قهرمانی جهان داریم. خوشبختانه بچه‌ها روز به روز بهتر می‌شوند. مساله بسیار مهم برای ما این است که بچه‌هایمان بعد از مسابقات قهرمانی جهان برای بازی‌های آسیایی ریکاوری داشته باشند چون شاید شاکله اصلی تیم ما در بازی‌های آسیایی اگر بخواهیم موفق باشیم همین بچه‌هایی هستند که قرار است در بلگراد کشتی بگیرند. از شما و دوستان تقاضا می‌کنم که خیلی خوب کنار این بچه‌ها باشید تا مرهمی بر دلشان باشید.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *