نفرات برتر کاتای انفرادی پسران کاراته "وان" ایران مشخص شدند

نفرات برتر کاتای انفرادی پسران کاراته "وان" ایران مشخص شدند

سادس/کرمانشاه در اولین روز از مرحله اول لیگ کاراته “وان” ایران به میزبانی کرمانشاه، شرکت کنندگان بخش های کاتای انفرادی، کاتای تیمی نوجوانان و جوانان و چند وزن کومیته بزرگسالان باهم رقابت کردند.

سعید نصراللهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با سادس، بااشاره به آغاز رقابت های مرحله اول لیگ کاراته وان ایران به میزبانی کرمانشاه از روز گذشته(10 مرداد)، اظهار کرد: این رقابت ها با حضور ۲۹۱۸ ورزشکار از ۳۳ استان و منطقه آزاد کشور در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این رقابت ها طی مدت هشت روز در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود، افزود: رقابت های بخش پسران طی روزهای ۱۰ تا ۱۳ مرداد و رقابت های بخش دختران طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ مرداد برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز اول این مسابقات شرکت کنندگان در بخش کاتای انفرادی رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان، کاتای تیمی و کومیته بزرگسالان در اوزان منفی ۶۷، منفی ۷۵ و مثبت ۷۵ کیلوگرم باهم به رقابت پرداختند.

وی اعلام کرد: در پایان این رقابت ها، در بخش کاتای انفرادی نونهالان محمدابراهیم علمدار از استان خراسان رضوی، کاتای انفرادی نوجوانان سیدمحسن محمدی از استان تهران، کاتای انفرادی جوانان محمد ملکی از استان آذربایجان شرقی، کاتای انفرادی امید متین زارع از استان تهران و کاتای انفرادی بزرگسالان محمدرضا شیدزی از استان آذربایجان شرقی مقام قهرمانی را کسب کردند.

نصراللهی خاطرنشان کرد: در بخش کاتای تیمی نوجوانان و جوانان نیز تیم شاهین تبریز مقام قهرمانی را بدست آورد.

وی در ادامه به رقابت های بخش کومیته بزرگسالان در سه وزن منفی ۶۷، منفی ۷۵ و مثبت ۷۵ کیلوگرم اشاره کرد و گفت: در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم امیر برزویی از کرمانشاه، در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم محمدجواد صفری از کرمانشاه و در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم محمدصالح فارسی از تهران مقام های اول را کسب کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *