پاسخ درودگر درباره سقف بودجه باشگاه‌ها: نباید فقط خودمان را ببینیم

پاسخ درودگر درباره سقف بودجه باشگاه‌ها: نباید فقط خودمان را ببینیم

پس از آن که محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان از قانون سقف بودجه باشگاه‌ها انتقاد کرد، مدیرعامل نساجی درباره این قانون گفت: اینگونه نیست که ما فقط خودمان را ببینیم، بلکه باید آینده کل فوتبال کشور را در نظر گرفت.

به گزارش سادس، سپاهان آخرین تیمی بود که بودجه خود برای فصل پیش‌روی لیگ برتر اعلام کرد. این اتفاق در حالی صورت گرفت که محمدرضا ساکت، مدیرعامل این باشگاه در مراسمی به انتقاد از قانون سقف بودجه پرداخت و آن را سراپا اشتباه دانست.

سپاهان تا قبل از اعلام سقف بودجه خود خوستار افزایش سقف شده بود که سازمان لیگ با این خواسته تیم اصفهانی موافقت نکرد تا ساکت این قوانین را به باد انتقاد بگیرد.

بیشتر بخوانید:

صادق درودگر، مدیرعامل نساجی در گفت‌وگو با سادس، درباره قانون سقف بودجه تیم‌های لیگ‌برتری اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم هر قانونی که نوشته می‌شود کامل نیست و نقاط ضعف و قوتی دارد و در مسیر زمان معایب برطرف می‌شود.

باشگاه‌های ما ورشکست هستند

وی ادامه داد: قانون سقف بودجه به خاطر رشد سرطانی هزینه‌های باشگاه‌های بزرگ است که تاثیر خودش را روی همه باشگاه‌ها می‌گذارد. اینگونه نیست که ما فقط خودمان را ببینیم، بلکه باید آینده کل فوتبال کشور را در نظر گرفت. باشگاه‌های ما زیان ده و ورشکست هستند و تراز آنها مثبت نیست و پولی که خرج می‌کنند از جیب دولت یا بخش خصوصی است و خود باشگاه هیچ درآمدی ندارد. تا چه زمانی این مسیر ادامه خواهد داشت؟

با این وضع نفت و ملوان تعطیل می‌شوند!

مدیرعامل نساجی بیان کرد: قانونی که وضع شده است، برای حل مشکلات نیست بلکه فقط شرایط را کنترل و از افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان جلوگیری می‌کند. با وجود این قانون بازیکنان ۳۰، ۴۰ میلیارد تومان می‌خواهند. اگر چنین چیزی نبود، چه مبلغی را درخواست می‌کردند؟ با این وضع باشگاه‌هایی مثل نفت آبادان و ملوان فردا تعطیل می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *