گلایه‌های نازنین ملایی و مهسا جاور/ مسئولان نزدیک مسابقات بازدید نکنند، معجزه رخ نمی‌دهد!

گلایه‌های نازنین ملایی و مهسا جاور/ مسئولان نزدیک مسابقات بازدید نکنند، معجزه رخ نمی‌دهد!

نازنین ملایی و مهسا جاور نسبت به آخرین وضعیت تیم‌های ملی قایقرانی و سطح آب دریاچه آزادی قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو انتقاداتی را مطرح کردند.

به گزارش سادس، عضو تیم ملی رویینگ بانوان ایران در حاشیه بازدید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی قایقرانی ضمن انتقاد از برخی شرایط تیم ملی قایقرانی زنان و مردان ایران قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خوب است که مسئولان نزدیک به بازی‌ها و مسابقات برای بازدید نیایند چون قرار نیست معجزه رخ دهد.

او افزود: ارتفاع سطح آب دریاچه پایین آمده و رکوردگیری‌ها دقیق نیست، ۱۷ سال است که عضو تیم ملی هستم و همچنان پیست نداریم و نباید مجبور باشیم برای یک پیست استاندارد به روسیه سفر کنیم.

ملایی با اشاره به این که در مورد پاداش مسابقات و بازی‌ها با مشکل مالیات مواجه هستیم، عنوان کرد: باید این مشکل نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: به دلیل مشکل بحث پیست هفته آینده به روسیه می‌رویم. جایزه قهرمانی آسیا کامل پرداخت نشده است و ورزشکاران نگران هستند که جایزه این مسابقات با بازی‌های آسیایی ترکیب شود.

همچنین مهسا جاور، دیگر عضو تیم ملی رویینگ ایران با بیان این که سطح دریاچه آزادی به حدی پایین آمده است که در تمرین پارو به سنگ خورد و کتفم درد داشت، اظهار کرد: دو ماه مانده به مسابقات باید به عنوان زمان طلایی مدنظر قرار گیرد اما متاسفانه با چنین مشکلاتی مواجه هستیم.

وی افزود: بحث مالی برای ورزشکاران در شرایط اقتصادی فعلی خیلی مهم است و باید نسبت به این مساله توجه داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *