سقفی که با ارقام نجومی می‌ترکد!

سقفی که با ارقام نجومی می‌ترکد!

باشگاه سپاهان در حالی سقف بودجه خود را ۳۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد که مالک تراکتور ادعا کرد قرارداد یک بازیکن این تیم برای فصل جاری ۵۳ میلیارد تومان است!

به گزارش سادس، شب گذشته سپاهان به عنوان آخرین باشگاه لیگ برتری فرم بودجه‌اش را با پیش‌بینی اولیه ۳۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

این رقم در حالی اعلام شده است که طی روزهای اخیر اعداد نجومی مختلفی نسبت به قرارداد بازیکنان سپاهان شنیده شده است و این باشگاه در مقایسه با دیگر باشگاه‌های لیگ برتری تنها نام ۱۹ بازیکن را در لیست سقف بودجه خود به سازمان لیگ ارائه داد.

تعداد پایین بازیکنان و تاخیر در ارسال این لیست شک و شبهاتی زیادی را به وجود می‌آورد. محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در برنامه شب گذشته «فوتبال برتر» تلویزیون ادعا کرد به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی دادند اما او با سپاهان قرارداد ۵۳ میلیارد تومانی بست و قرارداد او برای فصل دوم با سپاهان ۶۰ میلیارد توماناست.

سقفی که با ارقام نجومی می‌ترکد!

این ادعا در حالی مطرح شده که چندی قبل هم علی پروین مدعی شد که عیسی آل‌کثیر هم برای مدت زمان دو فصل قراردادی ۷۰ میلیارد تومانی را با این تیم اصفهانی منعقد کرده است. عیسی آل کثیر در شرایطی بعد از عدم توافق با پرسپولیس راهی سپاهان شد که یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به از دادن این مهاجم نداشت اما این بازیکن بر سر مسائل مالی با درویش به توافق نرسید.

ارقام قرارداد بازیکنان و فرم بودجه همخوانی ندارد!

با فرض درست بودن این ادعاها رقم قرارداد دو بازیکن سپاهان برای یک فصل نزدیک به صد میلیارد تومان است. این در حالی است که باشگاه سپاهان سقف بودجه خود را ۳۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد که باتوجه به قرارداد کادرفنی خارجی و بازیکنان دیگر این تیم، ارقام با هم همخوانی ندارد و باید دید واکنش فدراسیون فوتبال به این مساله چیست.

بیشتر بخوانید

البته محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان و همچنین مهدی سلیمی، مدیر تیم سپاهان این ادعاها را رد کردند. مهدی سلیمی ضمن رد ادعای زنونی، در پاسخ به ادعای مالک تراکتور نیز ادعا کرد قرارداد حسین زاده با تراکتور ۷۰۰ هزار دلار است! (این در حالی است که تراکتور مدعی شده فقط ۳۰۰ هزار دلار بابت رضایتنامه حسین‌زاده پرداخت کرده است) او همچنین عنوان کرد می‌تواند قرارداد بیرانوند را زیر سوال ببرد! حالا باید دید پاسخ باشگاه پرسپولیس و تراکتور نسبت به این اظهارنظر چه خواهد بود.

شکایت باشگاه سپاهان از مالک تراکتور!

باشگاه سپاهان پس از صحبت‌های جنجالی زنوزی اعلام کرد به دلیل اظهارات غیرمسئولانه مالک تراکتور و بیان تهمت و افترا به باشگاه سپاهان مبنی بر رقم قرارداد رضا اسدی با این باشگاه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

راهکار مهم برای فرار از فشار و تنش‌ها

باید دید در نهایت تنش‌ها نسبت به قراردادهای بازیکنان سپاهان به کجا ختم خواهد شد. این باشگاه می‌تواند با انتشار قرارداد بازیکنانش همه حواشی را از خود دور کند و پاسخ این ادعاها را بدهد. همچنین مهدی سلیمی نسبت به این مساله عنوان کرد مستندات و قراردادها بعدا در می‌آید و قرارداد معقولی با رضا اسدی بسته شده است. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *