برگزاری جام پرچم در ۶ رشته و رویدادهای بین‌المللی ورزش‌های سنتی

برگزاری جام پرچم در ۶ رشته و رویدادهای بین‌المللی ورزش‌های سنتی

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی گفت: از این که اعضای مجمع به من رای اعتماد دادند شرمنده آنها شدم و در این مسیر با کمک آنها اهداف و ماموریت‌های ورزش روستایی را پیش خواهم برد.

به گزارش سادس، علیرضا پسندیده، رئیس منتخب فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری ضمن تشکر از اعضای مجمع اظهار کرد: امروز اتفاق بزرگی برای من رقم خورد و اعضای زحمت‌کش ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی با دادن رای اعتماد من را شرمنده کردند،‌ قطعا در اهداف و ماموریت‌های تعریف شده برای این فدراسیون از اعضای مجمع کمک خواهم گرفت.

وی یکی از برنامه‌های خود را برگزاری جام پرچم در ۶ رشته (۳ رشته بومی و محلی و ۳ رشته کلاسیک) در سطح ملی در اولین فرصت و مسابقات مینی‌فوتبال عنوان کرد.

پسندیده همچنین از برگزاری رویدادهای بین المللی در بازی‌های بومی و محلی و ورزش‌های سنتی خبر داد و افزود: سعی داریم با برگزاری رویدادهای بین‌المللی در رشته‌های سنتی علاقه‌مندان زیادی را جذب این رشته کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تفاهم‌نامه‌ای که با سفیر کشور هندوستان منعقد کردیم سعی داریم در رشته‌های سنتی رویدادهای مشترک بین المللی برگزار کنیم که البته برای اجرای این تفاهم‌نامه باید زیرساخت‌های لازم را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *