پولادگر: پریچهره فعلا سرپرست فدراسیون جودو است

پولادگر: پریچهره فعلا سرپرست فدراسیون جودو است

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: آرش میراسماعیلی هنوز مراحل اداری برای بازگشت به فدراسیون جودو را انجام نداده و پریچهره همچنان سرپرست این فدراسیون است.

به گزارش سادس، محمد پولادگر، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش روستایی که به انتخاب علیرضا پسندیده انجامید با انتقاد نسبت به یکی از کاندیداها اظهار کرد: به علیرضا پسندیده تبریک می‌گویم که موفق شد رای اعتماد اعضای مجمع را کسب کند. از فردی که از استان مازندران آمد و به عنوان کاندیدا برنامه‌های خود را اعلام کرد و در کنار اعضای مجمع نشست انتقاد می‌کنم. ایشان باید در جایگاه کاندیداها قرار می‌گرفت و نشستن کنار اعضای مجمع دارای اشکال بود.

رئیس مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش روستایی خاطرنشان کرد: شما همان موقع که کاندیدا شدید می‌توانید با اعضای مجمع صحبت کنید. انتخابات فدراسیون است و تشریفات ندارد. کسی که می‌خواهد انصراف دهد قبل از انتخابات باید اقدام کند. تاریخ غنی و تمدن بزرگ کشورها برخاسته از شرایط زندگی آنها و غالبا به تناسب آن شرایط شکل گرفته است و ما یک سرمایه بزرگ و غنی داریم. کار این فدراسیون برای عرضه و نمایش این رشته‌ها برای جوان‌ها که با فرهنگ بومی ما بیگانه هستند کار سخت و بزرگی است و باید تلاش کنیم این اتفاق رخ دهد. شما در استان‌های خود باید عهده‌دار این مسئولیت باشید.

او ادامه داد: اتفاقاتی که می‌بینیم به دلیل این است که ریشه‌ها را نتوانستیم نگه داریم و بشناسانیم. ما غنی هستیم و تمدن عظیمی داریم که می‌توانیم نمایش دهیم. ما باید فرهنگ عظیم‌مان را به خودمان و جهان بشناسانیم. باید فرهنگ غنی و تمدن عظیم خود را به دنیا نشان دهیم. باید عرق منطقه‌ای ایجاد کنیم تا به عرق ملی تبدیل شود.

وی همچنین درباره حضور آرش میراسماعیلی در فدراسیون جودو گفت: او برای بازگشت به فدراسیون باید روال اداری را طی کند. در حال حاضر پریچهره سرپرست فدراسیون است.

پولادگر در خصوص انتخابات بولینگ و بیلیارد نیز اظهار کرد: انتخابات این فدراسیون نیمه دوم شهریور برگزار می‌شود.

معاون وزیر ورزش درباره وضعیت ژیمناستیک و علت این که چرا نمایندگان نتوانستند در یونیورسیاد مسابقه دهند؟ گفت: برای اعزام ژیمناستیک به این‌ رقابت‌ها فدراسیون جهانی ایراد گرفت. کمیته ملی المپیک پیگیر مشکلات ژیمناستیک است تا نماینده‌ای در بازی‌های آسیایی داشته باشیم. ژیمناستیک تعلیق نشده که نتوانیم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم.

وی در پایان در خصوص اصرار پوریا، رئیس فدراسبون بدمینتون برای اعزام یگانه کرمانی به بازی‌های آسیایی در مراسم هیات محبان اهل بیت گفت: من خیلی وقت است که پوریا را ندیده‌ام و او در این مراسم فقط با من احوالپرسی کرد.

به گزارش سادس، در پایان به دلیل انصراف بسیاری از اعضای هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های روستایی انتخابات اعضای هیات رئیسه و نماینده باشگاه‌ها و هیات‌های استانی به مجمع فوق‌العاده موکول شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *