نظافت تمامی ناوگان اتوبوسرانی به صورت منظم در حال انجام است

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به برنامه این شرکت برای نظافت ناوگان اتوبوسرانی، گفت: شستشو و نظافت تمامی ناوگان اتوبوسرانی اعم از مینی بوس و اتوبوس طبق برنامه به صورت یک شب در میان انجام می‌شود و اتوبوس‌ها به صورت مستمر قبل از اشتغال در خطوط نظافت می شوند.

به گزارش  سادس، احسان تقدسی با تأکید بر اینکه در توقفگاه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی کارواش‌های مجهزی دایر است، گفت: برای رفاه حال شهروندان گرامی و برای حفظ آراستگی ظاهری ناوگان، تمامی اتوبوس‌ها قبل از بکارگیری در خطوط به طور کامل و با استفاده از مواد شوینده انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه کارواش‌های شرکت واحد اتوبوسرانی به دو بخش ناوگان عمومی و خصوصی در حال سرویس دهی هستند، تصریح کرد: زیرشویی و روشویی بدنه، جارو، غبارروبی دستگیره ها و صندلی ها و به طور کلی نظافت داخلی در طول ایام هفته به تناوب و بر اساس برنامه مشخص انجام می شود.

تقدسی در پایان افزود: از شهروندان تقاضا داریم، چنانچه در هر یک از خطوط اتوبوسرانی با اتوبوسی که نظافت مناسبی ندارد مواجه شدند با ذکر شماره پلاک اتوبوس و خط ایستگاه به شماره ۱۳۷ و ۱۸۸۸، ما را در ارائه خدمات مطلوب یاری کند.

بر اساس گزارش سایت شهر، سخنگوی شرکت واحد در ادامه گفت: متولی نظافت و روشنایی ایستگاه ها مسئولیت مجموعه دیگری به جز شرکت واحد است که آنها هم در حد توان به این امر مبادرت کرده اند و در دوره فعلی مدیریت شهری اتفاقات خوبی در این حوزه ها هم افتاده و ان شاءالله نواقص باقی مانده هم توسط متولیان امر با فعالیت جهادی رفع خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *