گیلان یکی از برترین استان‌ها در زمینه برخورد با انواع جرائم است

سادس/گیلان جانشین فرمانده انتظامی کشور، استان گیلان را یکی از برترین استان‌ها در زمینه مدیریت جهادی و برخورد با انواع جرم دانست و گفت: مردم عزیز گیلان دغدغه‌هایی در زمینه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی دارند که این مسئله باید به عنوان یکی از درخواست‌های جدی آحاد جامعه همواره در دستور کار پلیس استان قرار داشته باشد.

سردار قاسم رضایی امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم از توطئه‌های دشمن برای ایجاد ناامنی در این ایام خبر داد و اظهار کرد: به لطف پروردگار و با اشرافیت کامل و دقیق پلیس، تمامی فتنه‌ها و توطئه‌ها توسط متولیان نظم و امنیت در نطفه خنثی شد.

وی با اشاره به پایین آمدن میزان جرائم در ایام محرم به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: مجموعه انتظامی روزانه در سطح کشور بیش از ۱۰۷ هزار مأموریت انجام می‌دهد که تمام دستاوردهای آن به واسطه تلاش بی‌وقفه کارکنان خدوم آن به ارمغان آمده است.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور به شهادت بیش از ۱۰ نفر از کارکنان پلیس در روزهای اخیر نیز اشاره کرد و افزود: هر کدام از شهدا در سطح کشور، سرمایه‌ای عظیم برای مجموعه انتظامی هستند.

این مقام ارشد انتظامی مردم گیلان را فهیم، با فرهنگ و ولایت‌مدار برشمرد و تصریح کرد: مردم عزیز گیلان دغدغه‌هایی در زمینه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی دارند که این مسئله باید به عنوان یکی از درخواست‌های جدی آحاد جامعه همواره در دستور کار پلیس استان قرار داشته باشد.

سردار رضایی، استان گیلان را یکی از برترین استان‌ها در زمینه مدیریت جهادی و برخورد با انواع جرائم دانست و گفت: آرامش و امنیت، مهمترین مطالبه مردم است و مجموعه انتظامی گیلان بیش از آنچه که در توان داشته به صحنه آورده و با قدرت در تمام عرصه‌های اجتماعی حضور یافته است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور فرآیند طولانی اطاله دادرسی و عدم تناسب هزینه جرم با جرائم ارتکابی را از مهمترین دغدغه‌ها دانست که مجموعه انتظامی و آحاد مردم با آن مواجهه هستند.

 این مقام انتظامی کشور ضمن درخواست از نماینده ولی‌فقیه و مراجع قانونی برای افزایش هزینه ارتکاب جرم خاطرنشان کرد: سلاح غیرمجاز و استفاده از آن، یکی از مشکلاتی است که متاسفانه آمار آن در کشور با افزایش رو به رو بوده و پیگیری و برخورد با آن عزمی جدی و همگانی را طلب می‌کند.

وی در پایان گیلان را استانی مستعد با مسئولانی وظیفه شناس دانست و بیان کرد: جلب رضایت خداوند در راستای جلب رضایت مردم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *