ارومیه میزبان مسابقات کشوری "بودو"

سادس/آذربایجان غربی رییس هییت ورزشی بودو گفت: ارومیه برای دومین بار میزبان مسابقات کشوری” بودو ” است که ۱۱و ۱۲ مرداد سال جاری برگزار می شود.

مهدی شادمان نهم مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل  ورزش و جوانان برگزار شد، تصریح کرد:” بودو” به معنی مجموع ورزش های رزمی است که ۱۴ استایل را شامل می شود و در این دوره ورزشکاران  ۲ استایل “کیک بوکسینگ” و استایل ترکیبی رقابت می کنند.

شادمان  خاطرنشان کرد: این مسابقات همچنین انتخابی تیم ملی ایران برای مسابقات اوراسیا در عراق خواهد بود که ۲۶شهریور ماه سالجاری در عراق برگزار خواهد شد.

رئیس  هئیت ورزش بودو با اشاره به اینکه تماشای این مسابقات برای عموم رایگان است، اظهار کرد: در این مسابقات ۱۰ استان و بیش از ۵۰۰ ورزشکار در ۴ رده سنی شرکت می کنند.

شادمان با اشاره به اینکه مسابقات در سالن ۲هزار نفری خانه جوان برگزار می شود،ادامه داد: از آذربایجان غربی ۳تیم با حضور ۹۰ورزشکار شرکت می کنند.

وی بااشاره آذربایجان غربی قطب ورزش های رزمی است، تصریح کرد: در دوره قبل مسابقات اوراسیا بودو ، ۳۰درصد از ورزشکاران تیم ملی ایران از آذربایجان غربی بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *