معاون سابق پرسپولیس مدیر مجموعه انقلاب شد/ عضویت ۳ ایرانی درکمیسیون‌های دوومیدانی آسیا

معاون سابق پرسپولیس مدیر مجموعه انقلاب شد/ عضویت ۳ ایرانی درکمیسیون‌های دوومیدانی آسیا

با حکم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، سرپرست جدید ورزشگاه انقلاب و شیرودی معرفی شدند.

به گزارش سادس، با حکم مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مدیر دو مجموعه ورزشی انقلاب و شیرودی تغییر کرد و محمد محمدی بازیکن و معاون پیشین باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب و محسن خمارلو که پیش از این مدیر مجموعه ورزشی شهید کشوری بود سرپرست مجموعه ورزشی شیرودی انتخاب شدند.

پیش از این حمیدرضا رحیمی سرپرست ورزشگاه شیرودی را برعهده داشت که با حکم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از این سمت برکنار شد و محسن خمارلو به عنوان سرپرست جدید شیرودی منصوب شد.

 عضویت سه ایرانی درکمیسیون‌های تخصصی دوومیدانی آسیا

به گزارش سادس، پس از انتخاب دهلان الحمد قطری بعنوان رئیس، جنرال سوراپنگ آریل منگل تایلندی به عنوان نایب رئیس و شوگو ماران سنگاپوری بعنوان دبیرکل و همچنین اعضاء هیات اجرایی دوومیدانی  آسیا، اعضاء کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی کنفدراسیون نیز مشخص شدند که در پی آن سه ایرانی به عضویت این نهاد درآمدند.

بر همین اساس جواد خسرو شیری از کارمندان و مربیان فدراسیون دوومیدانی عضو کمیته پیاده روی، سجاد مرادی عضو کمیته صحرانوردی و دوهای جاده‌ای و سید اشکان اردیبهشت دبیر کل فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی عضو کمیسیون پزشکی دوومیدانی قاره آسیا شدند.
انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *