فاز اول ورزشگاه ولایت بروجرد ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فاز اول ورزشگاه ولایت بروجرد ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سادس/لرستان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فاز اول ورزشگاه ولایت بروجرد با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی، پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

علی نبیان امروز نهم مردادماه در حاشیه بازدید از ورزشگاه ولایت بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزشگاه ولایت از مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان بوده که تلاش می‌کنیم با تامین منابع سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: پروژه ورزشگاه از برکات سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان است که باید هرچه سریعا آماده و تحویل شود تا مردم از خیرات و برکات سفر بهره‌مند شوند.

معاون وزیر راه و شهر سازی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های لازم و متعدد مشکل این پروژه مرتفع شده و در حال حاضر سازه در مرحله پایانی کار است و سپس اسکلت بتنی اجرا می‌شود.

بنیان اضافه کرد: بودجه پروژه فاز اول ورزشگاه ولایت از محل اعتبارات ملی و متوازن استانی تامین می‌شود.

در ادامه این بازدید نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این طرح با وجود همه موانعی که داشته حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در چند سال گذشته علت اصلی تاخیر در اجرای پروژه وجود معارضینی بود که به علت عدم تفاهم و توافق، کار متوقف شده بود.

عباس گودرزی تصریح کرد: در سنوات قبل با کشاورزان توافق شد و معارض برطرف شد و با پیگیری‌های صورت گرفته امروز شاهد هستیم که این پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: امید می‌رود پروژه به نحوی باشد که تا پایان سال شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن باشیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بهره‌برداری از فاز اول پروژه ورزشگاه ولایت در تکمیل سرانه‌های ورزشی شهرستان در کنار دیگر ظرفیت‌ها نقش مهمی دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *