نونیز عصای دست کلوپ در فصل جدید

نونیز عصای دست کلوپ در فصل جدید

فرم خوب مهاجم اروگوئه‌ای در پیش‌فصل نشان می‌دهد او در فصل جدید امید اول یورگن کلوپ در لیورپول خواهد بود.

به گزارش سادس و به نقل از آس، پس از اینکه داروین نونیز چهارمین گلش را در سومین بازی پیش‌فصل لیورپول به ثمر رساند هواداران قرمزهای مرسی‌ساید خیلی به او امیدوار شده‌اند. یورگن کلوپ معتقد است که این بازیکن ۲۴ساله برای یک فصل بزرگ با لیورپول آماده می‌شود.

این بازیکن اروگوئه‌ای تابستان گذشته از بنفیکا با ۷۵ میلیون یورو به لیورپول پیوست و در اولین فصل حضورش در لیگ برتر فرازونشیب‌های زیادی داشت. او ۹ گل در لیگ برتر به ثمر رساند و مهم‌تر از همه جنگندگی و دوندگی بالایی که نونیز در بازی‌های لیورپول داشت باعث شد تا بازیکن مورد علاقه هواداران تیمش شود.

یورگن کلوپ معتقد است خریدهای جدید لیورپول برای انطباق با این تیم به زمان نیاز دارند. کلوپ پس از اینکه نونیز در پیروزی دوستانه مقابل لسترسیتی دروازه حریف را باز کرد، نسبت به عملکرد این بازیکن ابراز خوش‌بینی کرد و گفت: «فکر می‌کنم داروین فصل قبل هم چشمه‌هایی از کیفیت بالای بازیش را نشان داد. مصدومیت و کارت قرمز جلوی ثبات او را گرفت اما همه چیز خوب است. گاهی اوقات شما به زمان بیشتری نیاز دارید. برای داورین این طور است. کیفیت او را می‌دانم و باید از او دفاع کنم.»

وقتی روبرتو فیرمینو در پایان فصل لیورپول را ترک کرد، پیراهن معروف شماره ۹ خالی شد و نونیز پیراهن معروف شماره ۹ را از کلوپ گرفت و قرار است از این فصل با این شماره پیراهن در زمین حاضر باشد.

پس از جدایی فیرمینو و سادیو مانه در سال‌های اخیر کلوپ امیدوار است داروین نونیز بتواند جای خالی این دو بازیکن را در کنار محمد صلاح پر کند. نونیز در کنار بازیکنانی مانند محمد صلاح، لوئیز دیاز، دیگو ژوتا و کودی خاکپو برای حضور در ترکیب اصلی رقابت خواهد کرد. لیورپول در خط حمله چیزی کم ندارد.

کلوپ در پایان گفت: همه آنها فوتبالیست‌های خوبی‌اند اما بلیت ورود به تیم، آمادگی کامل و صد درصدی بازیکن است.

لیورپول با ۱۹ بار قهرمانی در انگلیس و شش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فصل ناامیدکننده‌ای را با یورگن کلوپ پشت سر گذاشت و به دنبال تحول و تغییرات اساسی است. این تیم در هفته نخست لیگ برتر در زمین چلسی به میدان خواهد رفت که مائوریتسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی در اختیار گرفته است.

تغییرات اساسی در خط میانی

در یک هفته گذشته دو بازیکن خط میانی لیورپول رفتنی شدند تا کلوپ بیش از پیش نگران خط میانی تیمش شود. هافبک برزیلی لیورپول تست پزشکی باشگاه الاتحاد را با موفقیت پشت سر گذاشت تا در آستانه هم‌تیمی‌شدن با بنزما و کانته قرار گیرد. همچنین جردن هندرسون با آن که با لیورپول قرارداد داشت اما تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. الاتفاق عربستان با هدایت استیون جرارد تیم بعدی کاپیتان محبوب آنفیلدی‌هاست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *