تراکتور و کاوه به هم رسیدند

تراکتور و کاوه به هم رسیدند

سادس/آذربایجان شرقی یکی از نکات جالب تقابل تراکتور- سپاهان، در هفته نخست لیگ‌برتر فوتبال ایران، حضور کاوه رضایی در اردوی اصفهانی‌ها است.

بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه آغاز می‌شود و دو تیم تراکتور و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته نخست این مسابقات در اصفهان به مصاف همدیگر می‌روند.

یکی از جالب‌ترین نکات این بازی که می‌توان به آن اشاره کرد حضور کاوه رضایی بازیکن فصل گذشته تی‌تی‌ها در اردوی سپاهان است.

کاوه که فصل گذشته با آرزوی برگشت به تیم‌ملی و حضور در جام‌جهانی راهی ایران شده بود، در مقطعی از فصل از استقلال مانده و از تراکتور رانده شد و حالا در حسرت حضور در تمرینات یکی از این دو تیم است.

درخشش‌های متوالی در ذوب‌آهن و استقلال باعث شد پای مهاجم خوش تکنیک آبی‌ها به اروپا باز شود و این مهاجم در سال ۲۰۱۷ راهی بلژیک شود. رضایی در شارلوا هم درخشید تا قهرمان بلژیک یعنی کلوب بروخه حاضر شود با ۵ میلیون یورو، مهاجم ایرانی شارلوا را جذب کند و گران‌ترین انتقال وقت “ژوپیتر لیگ” را رقم بزند. البته این انتقال برای رضایی خوش‌یمن نبود و دوران افت مهاجم تیم‌ملی از همان فصل آغاز شد.

او دوباره قرضی به شارلوا برگشت اما نتوانست مانند قبل باشد و انتقال به یک تیم درجه دو بلژیکی به اسم اودهورلی لوون اولین تصمیم اشتباه رضایی بود. اودهورلی لوون هم نتوانست رضایی را از آن باتلاقی که گیر افتاده نجات دهد و کاوه تصمیم به بازگشت به ایران بعد از ۵ سال گرفت.

رضایی به استقلال بازگشت اما به دلیل پر بودن لیست آبی‌ها نمی‌توانست قراردادش را در هیات فوتبال ثبت کند؛ انتخابی که بدون حواس جمعی رضایی و مدیربرنامه‌هایش رخ داد و البته اشتباه بعدی مهاجم آن روزهای تیم ملی را رقم زد؛ با توافق استقلال و تراکتور، این مهاجم به تبریز رفت و بعد از عملکرد تقریبا مناسب در لباس تراکتور، رضایی تصمیم گرفت قراردادش را با تراکتور فسخ کند و به استقلال بازگردد. فدراسیون فوتبال این اجازه را به او نداد و  کاوه نتوانست آبی‌پوش شود. البته او با این تصمیم اشتباه پل‌های پشت سرش را هم خراب کرده بود و پاکو خمس در ۲۳ بهمن اعلام کرد که او دیگر جایی در فهرست تراکتور ندارد.

او با وجود دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت، در شش بازی، دو گل برای تراکتور به ثمر رساند تا عملکرد بدی نداشته باشد.

پس از کش‌مکش‌های فراوان، رضایی در نقل‌وانتقالات تابستانی طلایی پوش شد تا به دنبال احیای فوتبالش در اصفهان باشد.

البته با اعلام، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، شکایت این باشگاه از رضایی به دلیل فسخ غیرقانونی قراردادش همچنان پا بر جا خواهد بود.

حالا کاوه رضایی باید در اولین دیدار تیمش برابر تی‌تی‌ها قرار بگیرد و مطمئناً انگیزه خاصی برای اثبات شایستگی‌هایش در زمین خواهد داشت، هرچند باید دید آیا کاوه در سپاهان موفق به احیای فوتبالش می‌شود یا خیر؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *