«سه‌گانه» بهترین لحظه فوتبالی هافبک سیتی نیست!

«سه‌گانه» بهترین لحظه فوتبالی هافبک سیتی نیست!

هافبک منچسترسیتی اخیراً فاش کرد که بهترین لحظه دوران فوتبالش تا اینجای کار صعود با لیدز به لیگ برتر بوده نه کسب سه‌گانه با سیتی.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت بایبل، کالوین فیلیپس تابستان گذشته با مبلغی حدود ۴۵ میلیون پوند از لیدز به منچسترسیتی پیوست و در اولین فصل خود توانسته «سه گانه» را کسب کند. منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس را به دست آورد، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کرد تا اولین باشگاه انگلیسی باشد که بعد از منچستریونایتد در سال ۱۹۹۹ به این موفقیت دست یافته است.

من پسر لیدز هستم

کالوین فیلیپس در پاسخ به این سوال که بهترین لحظه دوران فوتبالش کدام بوده است گفت: من پسر لیدز هستم و سال‌های زیادی برای لیدز بازی کردم. زمانی که  با لیدز به لیگ برتر صعود کردیم، احساس باورنکردنی و فوق‌العاده‌ای داشتیم. احساسی که نمی‌توانید توضیح دهید. این قطعاً یکی از بهترین لحظات زندگی من تاکنون بوده است و بهترین لحظه بعدی  بردن سه گانه بود.  

فیلیپس امیدوار است بتواند در یورو ۲۰۲۴ برای تیم ملی انگلیس به میدان برود. این بازیکن ۲۷ ساله اولین گل ملی خود را مقابل مقدونیه شمالی به ثمر رساند. او درباره اهدافش با سیتی افزود: قصد من این است که در سیتی بمانم. ما به تازگی سه گانه را بردیم، بنابراین دلیلی برای جدایی من وجود ندارد. اگر بازی نکنم، بدیهی است که به رفتن فکر خواهم کرد ولی من مصدوم بودم و مطمئن هستم به روزهای اوج باز خواهم گشت. 

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز گفت: من با تعداد زیادی از بازیکنان صحبت کردم. همه آن‌ها گفتند: ۱۲ ماه اول سخت‌ترین ماه‌ها برای یک فوتبالیستی است که به تیم بزرگ می‌آید. من نیز امیدوارم بتوانم در فصل جدید شرایط خودم را بهبود ببخشم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *