زارعی: باشگاه‌های غایب در سمینار جریمه می‌شوند

زارعی: باشگاه‌های غایب در سمینار جریمه می‌شوند

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت مدعوین غایب در نشست‌های فدراسیون با جریمه کمیته انضباطی روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش سادس، مصطفی زارعی، مسئول صدور مجوز حرفه ای درباره جلسه امروز که با حضور مدیرعاملان باشگاه های لیگ برتری برگزار شد اظهار کرد: امروز جلسه سالانه دپارتمان مجوز باشگاهی مدیرعامل های لیگ برتری بود که خوشبختانه اکثریت حضور داشتند البته ۱۲ باشگاه لیگ یکی هم در این جلسه حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این جلسه آخرین تغییرات آیین نامه را با هم صحبت کردیم. در بحث مجوز هم مقررات جدید را تجزیه و تحلیل کردیم. مهم‌ترین مشکلات باشگاهی شناسایی و در مورد آن صحبت کردیم.

زارعی درباره حق بخش تلویزیونی نیز افزود: آنچه که مسلم است کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت جدی این مساله را پیگیری می‌کند و معیار B ما در صدور مجوز حرفه‌ای در لیگ سال آینده خواهد بود و قاعدتا همه کشور باید کمک کنند این موضوع حل شود در غیر این صورت جریمه شامل ما خواهد شد.

مسئول صدور مجوز حرفه‌ای درباره این که نداشتن حق بخش، مجوز حرفه‌ای را باطل خواهد کرد یا خیر؟ تصریح کرد: آئین نامه مجوز از طرف AFC شهریور ماه برای ما ارسال می‌شود و هنوز با قاطعیت نمی‌توانیم در این خصوص صحبت کنیم اما پیش بینی ما این است که باشد.

وی درباره VAR ادامه داد: بعید می‌دانم در آیین‌نامه باشد .

زارعی درباره غیبت مدیران استقلال بیان کرد: اطلاعی ندارم  ولی در آیین نامه‌ای که ما داریم برای باشگاه‌هایی که ما دعوتنامه می‌فرستیم و غیبت می‌کنند جریمه می‌کنیم و در سال گذشته هم این کار را انجام دادیم. امسال هم گزارش غیبت را برای کمیته انضباطی ارسال خواهیم کرد. ما به تمام باشگاه‌های لیگ برتر اعلام کردیم که تیم ما برای کمک کامل در اختیار کلیه باشگاه‌هاست تا بتوانند مجوز بگیرند. فصل گذشته هم روال همین بود حالا اگر باشگاهی نمی‌خواهد و یا مساله مهم‌تر از این دارد در اختیار باشگاه‌هاست.

مسئول صدور مجوز حرفه‌ای درباره این که باشگاه‌ها تا چه زمانی فرصت دارند؟ گفت: زمان بندی مشخص نیست ولی اواسط یا اواخر شهریور ماه همه چیز مشخص خواهد شد. منتظر ارسال آیین‌نامه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم تا قوانین خود را در آن بگنجانیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *