لوئیس سوآرس آماده همبازی‌شدن با مسی شد

لوئیس سوآرس آماده همبازی‌شدن با مسی شد

مهاجم سابق بارسلونا قراردادش را با تیم برزیلی فسخ کرد تا آماده انتقال به اینترمیامی و هم‌تیمی‌شدن دوباره با مسی شود.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، لوئیس سوآرس سال ۲۰۲۲ بعد از جدایی از تیم ناسیونال اروگوئه راهی لیگ برزیل شد تا پیراهن گرمیو را بر تن کند. او تا سال ۲۰۲۴ با این تیم برزیلی قرارداد دارد اما پیوستن مسی به اینترمیامی باعث شده است این بازیکن هم علاقه بسیار زیادی به همبازی‌شدن با دوست سابقش داشته باشد.

سوآرس رسما قراردادش را با تیم گرمیو فسخ کرد تا آماده حضور در لیگ آمریکا و هم‌تیمی‌شدن دوباره با مسی شود. مسی و سوآرس رابطه بسیار صمیمی و نزدیکی با هم دارند و پیش از این در بارسلونا روزهای خوبی را کنار هم پشت سر گذاشتند.

طبق اعلام روزنامه اسپورت، سوآرس برای اینکه دوباره با مسی همبازی شود، حاضر است همه پولی را که در یک سال حضورش در گرمیو گرفته به این باشگاه برزیلی پس دهد و حتی مبلغی اضافه را هم به این باشگاه بدهد.

باشگاه اینترمیامی با وجود مصدومیت سوآرس خواستار جذب او شده و به نظر می‌رسد که آمدن این بازیکن هم یکی از خواسته‌های مسی است.

اینترمیامی تاکنون علاوه بر مسی، دیگر بازیکن سابق بارسلونا یعنی بوسکتس را هم جذب کرده و مذاکراتی هم با آلبا و اینیستا داشته است؛ به نحوی که به نظر می‌رسد دیوید بکام، بازیکن سابق رئال مادرید، در نظر دارد اینترمیامی را به شعبه دوم باشگاه بارسلونا تبدیل کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *