واکنش ماجدی به همراهی‌نکردن باشگاه‌ها با تیم ملی المپیک

واکنش ماجدی به همراهی‌نکردن باشگاه‌ها با تیم ملی المپیک

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت باشگاه‌ها باید تابع قوانین فدراسیون فوتبال باشند و در صورت فراهم‌نبودن شرایط، تاریخ برای تیم المپیک تکرار خواهد شد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با سادس درباره قرعه‌کشی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: صبح شنبه با عنایتی جلسه داشتیم و دغدغه‌اش تیم ملی و حضور بازیکنان در تیم المپیک بود. رقابت‌های تیم امید خیلی نزدیک به مسابقات لیگ خواهد بود. باید بالاخره کاری کنیم که باشگاه‌ها بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار دهند. در غیر این صورت گذشته تکرار می‌شود.

او ادامه داد: نمی‌گویم گروه سختی داریم. ما در یک گروه معمولی افتاده‌ایم. ۱۶ تیم از این ۲۳ تیم به دور بعد راه پیدا می‌کنند و فکر نمی‌کنم تا یک‌هشتم نهایی کار سختی داشته باشیم. بعد از آن تازه بازی‌های ما شروع خواهد شد. اردوهای عراق و ترکیه در روند آماده‌سازی‌مان بسیار کمک کرد.

باشگاه‌ها باید تابع قوانین فدراسیون باشند

رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره همکاری‌نکردن باشگاه‌ها با تیم المپیک گفت: در صورتی که باشگاه‌ها به تیم ملی بازیکن بدهند، به صعود امیدوارتر خواهیم بود. به هر حال قوانینی در فدراسیون داریم و باشگاه‌ها باید تابع آن باشند. اگر فقط یک بازیکن از یک تیم در تیم ملی باشد و آن تیم هم بازی داشته باشد، ممکن است آن بازیکن برای باشگاهش به میدان برود.

واکنش ماجدی به ناهمراهی باشگاه‌ها به تیم ملی المپیک

او ادامه داد: مسابقات تیم المپیک ما در فیفادی‌ها نیست و این مساله کار را سخت می‌کند. ما سعی می‌کنیم با صحبت‌کردن و رابطه بازیکنان را از باشگاه‌هایشان بگیریم و به تیم امید بدهیم. از عملکرد آقای عنایتی نیز راضی هستیم و ای کاش می‌شد تیم المپیک مانند نوجوانان و جوانان زمان بیشتری پیدا کند تا بازیکنان به آمادگی بهتری برسند.

اردوی ترکیه در دستور کار تیم ملی نوجوانان

ماجدی درباره وضعیت تیم ملی نوجوانان پیش از حضور در جام جهانی نوجوانان گفت: اردوی تیم ملی جوانان در حال برگزاری‌ است. درخواست اردوهای خارج از کشور در دستور کار است و احتمالا اولین اردو در ترکیه باشد. خود کادر فنی نیز چند کشور را پیشنهاد دادند و باید رایزنی‌های لازم صورت بگیرد. موفقیت تیم ملی نوجوانان بستگی دارد به اینکه چقدر شرایط برایشان فراهم شود. فدراسیون هم به دنبال موفقیت تیم ملی است و رییس فدراسیون هم قول داده است به آنها کمک کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *