غرق شدن دختر ۱۵ ساله در دریای میانکاله بهشهر

سادس/مازندران معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع حادثه غریق و مرگ دختر جوان ۱۵ ساله اهل روستای قره تپه در دریای میانکاله شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید جعفر ساداتی” با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در روز گذشته مبنی بر وقوع حادثه غریق در منطقه ساحلی دهستان میانکاله شهرستان بهشهر، ماموران پاسگاه امیرآباد به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه، در بررسی های اولیه دریافتند، دختر جوان ۱۵ ساله اهل و ساکن روستای قره تپه شهرستان بهشهر که برای شنا به منطقه میانکاله رفته بود به علت ناآشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه یک دختر ۱۱ ساله دیگر نیز در این حادثه توسط ناجیان غریق نجات یافت تصریح کرد: با حضور گروه های امداد، جسد دختر ۱۵ ساله به بیرون از آب منتقل و تحویل سردخانه شد.

سرهنگ ساداتی با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می کنند، از آنان خواست، از طرح های سالم سازی دریا و مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند تا دچار سانحه نشوند.

توقیف خودروی حامل ۳ کیلو مواد مخدر در بهشهر

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۳ کیلو و ۴۷۰ گرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ابوالقاسم ابراهیمی” در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی برفعالیت قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان و انتقال مواد با خودروی سواری پژو، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، خودرو مورد نظر را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

وی، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی،۳ کیلو ۴۷۰ گرم مواد مخدراز نوع تریاک کشف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ابراهیمی در خاتمه اظهار کرد: پلیس با عزمی راسخ با هرگونه فعالیت قاچاقچیان که امنیت و سلامت جوانان و نوجوانان را مورد تهدید قرار می دهد برخورد خواهد کرد و تحقق این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش این گونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ است.

کشف۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از توقیف خودروی نیسان با ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “قاسم عزیزی” گفت: در پی کسب خبر از اداره منابع طبیعی مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب قاچاق در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی قضائی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

این مسئول تصریح کرد: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

سرهنگ عزیزی ضمن قدردانی از همکاری تنگاتنگ اداره منابع طبیعی در مبارزه با قاچاق فراورده های جنگلی، از مردم خواست، برای جلوگیری از سودجویی های افراد فرصت طلب در صورت شناسائی افرادی که اقدام به قاچاق فراورده های جنگلی و منابع طبیعی می کنند مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

کشف دستگاه گنج یاب از حفاران در ” ساری”

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۳ حفار غیرمجاز و کشف یک دستگاه گنج یاب، ۴ دستگاه “ال ان دی” به ارزش ۸ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالله حسن زاده” اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه حفاری غیر مجاز به منظور کشف اشیاء تاریخی و باستانی با ارزش در شهرستان ساری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران بخش چهاردانگه قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی بخش چهار دانگه این شهرستان پس از هماهنگی قضائی با انجام عملیاتی، موفق به شناسایی خودروی سواری ام وی ام و دستگیری متهمان در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری بیان کرد: از متخلفان یک دستگاه گنج یاب لوپ، ۴ دستگاه ال ان دی و متعلقات مربوطه کشف و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر جستجو برای گنج و اشیاء عتیقه اعتراف کردند.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه از سوی کارشناسان مربوطه، ارزش گنج یاب کشف شده ۸میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری عاملان انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری افرادی که اقدام به تولید، تبلیغ و انتشار تصاویرنامتعارف در فضای مجازی می کردند، خبر داد.

سرهنگ محمود کلوانی در تشریح این خبر، گفت: در پی انتشار تصاویر غیر اخلاقی و نامتعارف در شبکه های اجتماعی توسط هنجارشکنان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدمات اطلاعاتی و فنی، دو متهم زن را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: متهمان که هر کدام با ایجاد صفحات شخصی با ترفندهای خاص و به منظور جذب عضو بیشتر اقدام به تولید، تبلیغ و انتشار تصاویر غیراخلاقی و نامتعارف می کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ کلوانی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند به کاربران و مخاطبان کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های مجازی توصیه کرد: اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *