ورزشگاه شماره یک تحویل مس رفسنجان نشد/ میزبانی لیگ ۲۳ در ورزشگاه شماره ۲

ورزشگاه شماره یک تحویل مس رفسنجان نشد/ میزبانی لیگ ۲۳ در ورزشگاه شماره ۲

سادس/کرمان مدیر روابط‌عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان با انتقاد از عدم واگذاری ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان، گفت: با این روال تیم مس رفسنجان در لیگ بیست‌وسوم همچنان در ورزشگاه شماره دو میزبانی خواهد کرد.

حمید آخوندی امروز هفتم مرداد ماه با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و تکمیل نهایی ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان، تاکنون اقدامی در خصوص واگذاری این مجموعه به باشگاه مس صورت نگرفته است.

وی ضمن قدردانی از مدیران و مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مسئولان ارشد شهرستان که همواره در کنار باشگاه و مردم رفسنجان بوده‌اند، افزود: مراحل ساخت ورزشگاه به اتمام رسیده و این مجموعه طبق آخرین استانداردها و دستورالعمل‌های فیفا ساخته شده و تمامی شرایط یک ورزشگاه مجهز بین‌المللی را دارد.

مدیر روابط‌عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان تأکید کرد: اگر وضیعت بلاتکلیفی که در واگذاری ورزشگاه در حال حاضر وجود دارد، رفع نشود، مسابقات فصل جدید مانند گذشته در ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مردم شریف رفسنجان و هواداران باشگاه مس رفسنجان سال‌ها انتظار کشیدند تا در ورزشگاه شماره یک شاهد برگزاری مسابقات باشند.

آخوندی اظهار امیدواری کرد که با واگذاری این مجموعه به مس رفسنجان، باشگاه بتواند گامی مثبت در جهت رضایت‌مندی مردم و هواداران بردارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *