بستری ۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در فارس 

سادس/فارس طبق آخرین گزارش اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حال حاضر ۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در فارس بستری هستند که از این تعداد، ۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

آخرین اطلاعات آماری اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز حاکیست که در محدوده تحت مدیریت این دانشگاه، طی مدت شیوع کووید ۱۹، ۶۶۴ هزار و ۶۸۱ بیمار مثبت شناسایی شده است.

به گزارش سادس، اطلاعات یادشده حاکیست که شمار افراد مبتلا به این بیماری نیازمند بستری در مراکز درمانی، طی ماه‌های اخیر سیر نزولی داشته و خوشبختانه آمار مرگ ناشی از عوارض ابتلا به این ویروس به صفر رسیده است.

طی مدت شیوع کروناویروس در فارس، ۶۵۶ هزار و ۴۷۳ نفر از کسانیکه تست آنان مثبت شده بود، بهبود یافته و متاسفانه ۸۲۰۶ نفر نیز براثر عوارض این بیماری، فوت کردند.

برپایه این گزارش، از ابتدای شیوع کرونا تا صبح روز شنبه ۷ مرداد، ۸ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۲۳۴ دُز واکسن کرونا به افراد گروه‌های هدف در محدوده تحت مدیریت علوم پزشکی شیراز در استان فارس، تزریق شده است.

از تعداد کل واکسن تزریقی، سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۶۳۵ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۶۵۲ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۳۶۹ دُز نوبت سوم و ۱۳۶ هزار و ۵۷۸ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *