چرا لائوتارو پیشنهاد نجومی عربستانی‌ها را رد کرد؟

چرا لائوتارو پیشنهاد نجومی عربستانی‌ها را رد کرد؟

مهاجم آرژانتینی اینتر عنوان کرد تمایلش برای بازی در سطح بالا دلیلی بود که باعث شد پیشنهاد نجومی عربستانی‌ها را رد کند.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت ۲۴، مهاجم آرژانتینی اینتر یکی دیگر از ستاره‌هایی بود که مورد توجه تیم‌های عربستانی قرار داشت ولی او تصمیم به ماندن در اینتر گرفت.

لائوتارو مارتینس درباره دلیل رد پیشنهاد عربستانی‌ها گفت: پیشنهادهای بسیار خوبی از باشگاه‌های عربستانی داشتم اما از حضور در اینتر و شهر میلان بسیار راضی و خوشحالم. هیچ علاقه‌ای برای تغییر شرایط کنونی ندارم. من کاپیتان اینترم. اینتر خانه دوم من است و به حضور در این تیم افتخار می‌کنم. درست است که پیشنهادهایی وجود داشته است اما در اینتر خوشحالم. خانواده من هم همین طور فکر می‌کنند. البته شما به جنبه مالی فکر می‌کنید. این را نمی‌توان انکار کرد. پول زیادی است ولی در نهایت ماندن در اینتر چیزی بود که به آن فکر کردم.

ستاره آرژانتینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: من این مسیر را انتخاب کردم چون می‌خواهم در سطح بالایی بازی کنم. از الان به این فکر می‌کنم که چگونه برای کوپاآمه‌ریکا و جام جهانی بعدی با آرژانتین به‌خوبی آماده شوم.

این مهاجم آرژانتینی قراردادی چهارساله به ارزش ۲۴۰ میلیون یورو را رد کرد تا در اینتر بماند. در حال حاضر، مارتینس در اینتر هر فصل شش میلیون یورو دریافت می‌کند که ۱۰ برابر کمتر از آن چیزی است که از سوی تیم‌های عربستانی به او پیشنهاد شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *