از پیروزی فوتبالیست‌های ناشنوا تا راهیابی تیم تنیس روی میز مردان به فینال

از پیروزی فوتبالیست‌های ناشنوا تا راهیابی تیم تنیس روی میز مردان به فینال

سومین روز از بازی‌های تابستانی ناشنوایان در روسیه، با کسب ۵ مدال در رشته جودو ، صعود تیم ملی تنیس روی میز مردان به فینال و پیروزی فوتبالیست‌های ناشنوا پایان یافت‌.

به گزارش سادس، در سومین روز از بازیهای تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در روسیه امروز پنجشنبه جودوکاران کشورمان در ۶ وزن به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان موفق به کسب ۱ مدال نقره و ۴ برنز شدند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم فرید عساکره مدال نقره را به دست آورد ، مهرداد بداغی در وزن ۶۶ کیلوگرم ، علی سلحشور در وزن ۷۳ کیلوگرم ، حسین اله کریمی در وزن ۹۰ کیلوگرم و فربد سلیم دانایی در وزن +۱۰۰ کیلوگرم پس از رقابت با جودوکاران روسیه ، تاجیکستان ، عراق و قزاقستان به مدال برنز دست یافتند، امیرمحمد دفتری نیز از کسب مدال بازماند.

در تنیس روی میز مردان ورزشکاران از ۹  کشور در سه گروه ۳ تیمی با هم رقابت کردند و تیم ایران تیم های بلاروس و ازبکستان را با نتایج ۳ بر صفر شکست داد و به عنوان تیم اول از گروه خود به همراه تیم های روسیه و عراق عصر فردا جمعه برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در فوتبال نیز فوتبالیست های ناشنوای کشورمان با گلهای میلاد محمدی، شاهین فصیحی و ایمان محبی تیم عراق را شکست دادند.

در ادامه این رقابت ها و در دوومیدانی یاشار وقار در ۱۱۰ متر مانع با رکورد ۱۷.۲۲چهارم و در پرتاب نیزه با رکورد ۴۲.۸۵ پنجم شد. امیرمحمد پاشاپور در پرتاب نیزه با رکورد ۴۹.۷۳ چهارم شد، علی علیزاده هم در ماده ۸۰۰ متر پس از ثبت رکورد ۱.۵۹ در نیمه نهایی در مرحله فینال با رکورد ۲.۰۰ به مقام هفتم رسید.

در ادامه این مسابقات ورزشکاران کشورمان در تنیس روی میز بانوان و مردان، کاتای تیمی و دوومیدانی در ماده ۲۰۰ متر فردا جمعه ۶ مردادماه به مصاف حریفان می‌روند.

کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان در چهار رشته ورزشی فوتبال، جودو ،  دوومیدانی و تنیس روی میز  در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *