جعل سند برای فروش زمین‌های دولتی، ناکام ماند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با جعل سند مالکیت یک قطعه زمین دولتی، قصد فروش آن را داشت، خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ هدایت بهرامی در این‌باره گفت: با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات پیشدستانه پلیس مشخص شد که فردی با همکاری همدستانش ضمن جعل سند مالکیت یک قطعه زمین مربوط به اراضی دولتی به مساحت حدود ۹۰۰ مترمربع، قصد دارد آن را به قیمت بیش از ۴۰۵ میلیارد ریال به فروش برساند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی کارآگاهان مشخص شد که مدارک فروشنده جعلی بوده است و دستگاه های اجرایی این قطعه زمین را به این فرد واگذار نکرده‌اند، اظهارکرد: در رصد های اطلاعاتی مخفیگاه متهم در محدوده تهرانپارس شناسایی و دستور دستگیری متهم از مرجع قضائی اخذ شد. در ادامه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق شدند متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت:‌این فرد پس از انتقال به مقر پلیس به کلاهبرداری با جعل مدارک و قصد فروش اموال دولتی به سایر افراد اعتراف کرد.

بهرامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری را ۴۰۵  میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت‌: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. شناسایی سایر مرتبطین با پرونده نیز در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *