تلاش دوومیدانی برای افزایش سهمیه از ۶+۲ به ۹+۵ در بازی‌های آسیایی

تلاش دوومیدانی برای افزایش سهمیه از ۶+۲ به ۹+۵ در بازی‌های آسیایی

سرپرست فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد: به ما سهمیه ۶ پسر و دو دختر دادند. صحبت کردیم که ۹ پسر و ۵ دختر را ارنج کنیم اما کمیته ملی المپیک هنوز روی ۸ سهمیه مصمم است.

به گزارش سادس، مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوومیدانی جهت بررسی استعفای هاشم صیامی، رییس این فدراسیون برگزار شد که اعضای مجمع با استعفای صیامی موافقت کردند.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در این مجمع در مورد سهمیه دوومیدانی در بازی‌های آسیایی گفت: زمانی که من وارد فدراسیون شدم لیست تعدادی از مسابقات بسته شده بود و ما بی‌تقصیر هستیم‌ چون نمی‌توانیم هیچ دخل و تصرفی در اضافه کردن افراد داشته باشیم.

۶ پسر و ۲ دختر سهمیه دوومیدانی

او با بیان اینکه ستاد بازی‌های آسیایی هانگژو اجازه اضافه کردن فرد جدیدی را نمی‌دهد، ادامه داد: برخی از دوستان زنگ می‌زنند و در مورد شرایط ورزشکارانشان صحبت می‌کنند که من شرمنده می‌شوم. به ما سهمیه ۶ پسر و ۲ دختر را دادند. صحبت کردیم که ۹ پسر و ۵ دختر را داشته کنیم اما کمیته ملی المپیک هنوز روی ۸ سهمیه مصمم است.

انتقاد داوری از وضعیت اعزام‌ها

داوری بیان کرد: قبل از اعزام به قهرمانی آسیا دوستان بالا دستی ما در ارگان‌های ورزش گزارشی را اعلام کردند که هفت فدراسیون می‌توانند در بازی‌های آسیایی مدال بیاورند که دوومیدانی جزو آنها نبود. این موضوع مقداری روی انگیزه بازیکنان تاثیر گذاشت. زمانی کمیته از ما سوال می‌کرد چه تعداد ورزشکار می‌فرستید اما الان می‌گویند نمی‌توانیم بیشتر از این بفرستیم. این نشان می‌دهد که با آن زمان فاصله گرفته‌ایم و باید با دوستی و همکاری این فاصله را جبران کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *