برگزاری مراسم تشییع پیکر ۴ شهید پلیس راه در شهرک آزمایش؛ ۸ صبح فردا

مراسم تشییع پیکر شهدای پلیس راه استان سیستان و بلوچستان صبح روز سه‌شنبه در ستاد مرکز پلیس راهور فراجا در شهرک آزمایش برگزار خواهد شد، همچنین امشب نیز مراسم وداع با پیکر این شهدا در سه هیات عزاداری در سه نقطه از تهران برپا می‌شود.

به گزارش سادس، روز گذشته در جریان حمله مسلحانه یک گروهک تروریستی در مسیر خاش به تفتان،  چهار نفر از نیروهای کادر پلیس راه استان سیستان و بلوچستان  به نام‌های مهدی الله پور، رضا اسماعیلی، محمدرضا شیخی و حسن وحیدی به درجه رفیع شهادت رسیدند.

ساعتی بعد از این اقدام تروریستی، گروهک ترویستی موسوم به «جیش‌العدل» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت. موضوعی که واکنش وزارت کشور را نیز برعهده داشت و میراحمدی، معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور درباره آن به سادس گفت: «گروه تروریستی جیش الظلم این اقدام تروریستی را انجام داده و قطعا دستگاه‌های امنیتی انتقام سختی از آن‌ها خواهند گرفت و پاسخ سختی به آن‌ها می‌دهند.»

در همین راستا، سردار حسین رمضانی، معاون اجرایی پلیس راهور فراجا از برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهدا خبر داد و ضمن دعوت از مردم برای حضور در این مراسم، گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای پلیس راه استان سیستان و بلوچستان فردا سه‌شنبه ۳ مرداد از ساعت هشت صبح از ستاد پلیس راهور فراجا واقع در بلوار مرزداران و با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور استان تهران و مسئولین لشکری و کشوری  برگزار خواهد شد.

همچنین امشب نیز مراسم وداع با پیکر پاک سه تن از این شهدا در سه هیات عزاداری واقع در سه نقطه از شهر تهران برگزار خواهد شد. یکی از این هیات‌ها، هیات عزاداری ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است. این مراسم از ساعت ۲۱ امشب در انتهای خیابان شهید آیت‌الله مطهری، خیابان شهدای ناجا، ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار می‌شود.

وداع با پیکر این شهدا در میدان بهارستان نرسیده به چهار راه سرچشمه کوچه سیرفیع پور یادمان شهدای هفتم تیر و اتوبان صیاد شیرازی شمال، پادگان ۰۶ ارتش نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *