میلان قهرمان نقل‌وانتقالات تابستانی ایتالیا

میلان قهرمان نقل‌وانتقالات تابستانی ایتالیا

میلان با وجود تابستان سخت ناشی از رفتن پائولو مالدینی جان تازه‌ای گرفت و توانست برنده پنجره نقل و انتقالات تابستانی در ایتالیا لقب گیرد.

به گزارش سادس، تابستان برای روسونری خوب شروع نشد. باشگاه راهش را از پائولو مالدینی، اسطوره فوتبال ایتالیا، جدا کرد؛ تصمیمی که خشم بسیاری را برانگیخت. فردریک ماسارا، مدیر ورزشی، نیز باشگاه را ترک کرد.  هیچکس نمی‌توانست چنین خداحافظی پرتنشی را تصور کند. نارضایتی از نتایج فصل گذشته و همچنین عملکرد ضعیف بازیکنان خریداری‌شده از جمله چارلز دی‌کتلره باعث خشم هواداران میلان شد. این بازیکن بلژیکی با بیش از ۳۰ میلیون یورو به میلان پیوست ولی هرگز نتوانست خوب ظاهر شود.

میلان قهرمان نقل‌وانتقالات تابستانی ایتالیا
مالدینی و ماسارا

باشگاه اکنون در دست جفری مونکادا و جورجو فورلانی است. این مدیران ۸۰ میلیون یورو از جدایی ساندرو تونالی به دست آوردند. تونالی به دلیل پیوستن به نیوکاسل‌ مورد انتقاد قرار گرفت چون این هافبک، یکی از بهترین بازیکنان سال گذشته بود و هواداران میلان حساب زیادی روی او باز کرده بودند.

ترکیب اصلی میلان تغییرات چندانی برای  فصل جدید نخواهد داشت. مایک مانیان، تئو هرناندز، رافائل لیائو و اولیویه ژیرو همچنان هسته اصلی تیم خواهند بود.

خریدهای جدید میلان

روسونری مارکو اسپورتیلو و لوکا رومرو (هر دو بازیکن آزاد)، روبن لوفتوس‌چیک (۱۶ میلیون یورو) و کریستین پولیشیچ (۲۰ میلیون یورو) از چلسی، تیجانی رایندرز از آلکمار (۱۹ میلیون یورو) و نوآ اوکافور از سالزبورگ (۱۴ میلیون یورو) را برای فصل جدید به خدمت گرفته است.

الکس خیمنز نیز به صورت قرضی از رئال مادرید با گزینه خرید قطعی در آینده به این تیم آمده است و فعلا با تیم ذخیره بازی خواهد کرد. سامو چوکوئزه مهاجم نیجریه‌ای قرار است با حدود ۳۰ میلیون یورو قرارداد ببندد و مذاکرات برای یونس موسی، هافبک تیم ملی فوتبال آمریکا و والنسیا، در حال انجام است.

میلان قهرمان نقل‌وانتقالات تابستانی ایتالیا
کریستین پولیشیچ

میلان ترکیبی از جوانی و تجربه را انتخاب کرده و به‌خوبی با بازیکنان جدید قرارداد بسته و روسونری را به برنده بزرگ پنجره نقل و انتقالات تابستانی ایتالیا تبدیل کرده است.

این در حالی است که دیگر تیم‌های ایتالیایی نسبت به میلان در نقل‌وانتقالات تابستانی موفق عمل نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *