کشف انبار داروهای قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار دپوی داروهای قاچاق و کم‌یاب در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ  هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فرد یا افرادی به‌صورت غیر مجاز اقدام به دپو و نگهداری انواع داروی کم‌یاب و قاچاق در یکی از انبارهای واقع در جنوب تهران کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در جریان تحقیقات انجام شده از صحت گزارش دریافتب اطمینان حاصل کردند، گفت:  در ادامه رسیدگی به این پرونده ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس متوجه شدند که مالک یک داروخانه در محدوده خیابان ابوذر تهران با اجاره یک انبار کالا در  ضلع جنوبی داروخانه اقدام به تهیه و دپوی داروهای کم‌یاب و قاچاق در این انبار کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای حضور در محل و بازرسی از این انبار گفت:‌ مأموران با حضور در محل موردنظر و بازرسی از آن ۳۵ هزار عدد انواع داروهای خارجی کم‌یاب و فاقد مجوز از  اداره صنعت و معدن و سازمان غذا و دارو را که در خارج از شبکه توزیع دارو قرار داشت، کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به پلمب انبار مذکور، گفت: درهمین راستا یک نفر نیز دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.  

وی درباره ارزش ریالی داروهای کشف شده نیز گفت: کارشناسان ارزش داروهای کشف شده را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *