چک بی‌محل نفت مسجدسلیمان به رضا مهاجری و پاسخ باشگاه + سند

چک بی‌محل نفت مسجدسلیمان به رضا مهاجری و پاسخ باشگاه + سند

وکیل رضا مهاجری می‌گوید باشگاه نفت مسجدسلیمان، چک یک جوان را به این مربی داده که وصول نشده است.

به گزارش سادس، رضا مهاجری و پسرش عماد، مربیان فصل قبل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که از این باشگاه طلبکار بودند، یک فقره چک از سوی ابوذر شجاعی، مدیرعامل باشگاه دریافت کردند. حالا وکیل این دو نفر ادعا می‌کند که «پس از استعلام و پیگیری، مشخص شده که چک متعلق به یک جوان ۳۱ ساله ملایری است.»

محمد معصومی، وکیل رضا و عماد مهاجری در گفت‌وگو با سادس در این رابطه مدعی شد: این جوان ملایری چند سال پیش جهت تست در باشگاه استقلال ملاثانی به این باشگاه مراجعه کرد و بعد از این  که نتوانست جذب باشگاه شود به دلیل رفاقتی که با مالک وقت باشگاه استقلال ملاثانی داشت یک شرکت صوری ثبت شده و از چک این جوان بابت تسویه با مربیان و بازیکنان فصل قبل مسجدسلیمان، استفاده کرده‌اند که جای بسی شرمساری است که وزارت نفت چگونه این افراد را وارد یک باشگاه ملی کرده و آبرو و اعتبار یک شهر و استان را به تاراج برده است.

وکیل رضا مهاجری هم‌چنین اضافه کرد: ضمن احترام به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال بابت این حرکت زشت و ناپسندی که در حق موکلم شده، از کمیته انضباطی، اخلاق و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال خواستارم، اشد مجازات را در نظر بگیرند. طبق بندهای انضباطی فیفا، چنانچه تیمی، از مواردی مثل مدارک جعلی و راهکارهای متقلبانه استفاده کرده باشد، به دو رده پایین‌تر سقوط می‌کند. چنانچه فدراسیون پاسخگوی اعتراض ما نسبت به جذب بازیکن جدید توسط باشگاه نفت مسجدسلیمان نشود، از طریق فیفا پیگیر مطالبات و مجازات باشگاه خواهیم شد.

چک بی‌محل نفت مسجدسلیمان به رضا مهاجری و پاسخ باشگاه + سند

چک بی‌محل نفت مسجدسلیمان به رضا مهاجری و پاسخ باشگاه + سند

بر همین اساس، ابوذر شجاعی، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز در گفت‌وگو با سادس درباره این موضوع، اظهارکرد: این چک اسپانسر است و این که به نام چه کسی است را نمی‌دانم. البته این چک جعلی نیست و بلامحل بوده است و گویا وقتی به بانک مراجعه کرده پول در حساب نبوده است.

‎وی ادامه داد: چک جعلی و بلامحل باهم متفاوت است و آقای مهاجری هم درباره این چک به سازمان لیگ شکایت کرده است. مهاجری چک را از اسپانسر گرفته و آن زمان می‌توانست این کار را انجام ندهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *