تغییر رژیم غذایی، دلیل افت ستاره چلسی

تغییر رژیم غذایی، دلیل افت ستاره چلسی

رحیم استرلینگ گفته است که تغییر در رژیم غذایی در نهایت منجر به افت فرم او در اولین فصل حضورش در چلسی شد.

به گزارش سادس و به نقل از اکسپرس، رحیم استرلینگ از منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر، به چلسی پیوست و به اولین خرید این تیم تحت مالکیت جدید به رهبری تاد بوهلی تبدیل شد. آبی‌ها ۴۵ میلیون پوند به اضافه ۱۰ میلیون پوند پاداش به سیتیزن‌ها برای بازیکن ملی‌پوش انگلیسی پرداخت کردند. مهاجم ۲۷ساله انگلیسی با دریافت ۳۰۰ هزار پوند در هفته به پردرآمدترین بازیکن چلسی تبدیل شد و قراردادی پنج‌ساله برای بازی در استمفوردبریج امضا کرده است. او با این حال در فصل نخست حضورش در چلسی تنها شش گل در لیگ برتر به ثمر رساند که کمترین تعداد گل در لیگ در دو فصل اخیر از سوی این بازیکن بود.

تغییر رژیم غذایی

استرلینگ اعتراف کرد که ریسک روی رژیم غذایی او در نهایت نتیجه معکوس داشته است: «فصل قبل کمی رژیم غذایی‌ام را تغییر داده و سراغ رژیم غذایی رفتم که کمی متفاوت باشد و به همین خاطر وزنم زیاد شد. فکر می‌کنم در ادامه چند مصدومیت همسترینگ پیش آمد و در نهایت فصلی نبود که بتوانم تمام توانایی‌ام را نشان دهم. الان کمتر غذا می‌خورم و مشکلات مربوط به همسترینگم تمام شده است و سعی می‌کنم از ابتدای فصل با قدرت در کنار تیمم باشم.

استرلینگ در اوایل این هفته در جریان برد ۵-۰ چلسی مقابل رکسهام ۴۵ دقیقه بازی کرد و امیدوار است در دیدارهای بعدی بیشتر برای تیم به میدان برود. او در مدت حضورش در سیتی، ۹ جام از جمله چهار قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده و در ۳۳۹ بازی ۱۳۱ گل به ثمر رسانده بود.

تمجید از پوچتینو

رحیم استرلینگ در ادامه به تمجید از سرمربی جدید تیمش پرداخت و گفت: زمانی که برای اولین بار در مورد انتصاب پوچتینو خبر شنیدم، هیجان‌زده شدم. می‌دانم که بازی مقابل تیم‌های او چقدر سخت است. او دقیقا همان کسی است که باشگاه کم داشت و خوشحالم او در این فصل کنار ماست. در برخی مقاطع فصل قبل اگر فردی مثل او کنار ما می‌بود شرایط بهتر می‌شد.

ارزیابی از چلسی مدل ۲۰۲۴-۲۰۲۳

بازیکنان زیادی رفته‌اند. البته الان تیمی جوان‌تر، پرانرژی‌تر، پویاتر و در نهایت متفاوت‌تری داریم. بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم که مایل به یادگیری‌اند. حضور چنین مربی‌ای خیلی به نفع این بازیکنان خواهد بود و به همین خاطر به تیمم برای فصل جدید خوشبین‌ام.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *