رکورد قهرمانی بدون باخت را زدیم/ ۳۰ روز آنالیز کردیم

رکورد قهرمانی بدون باخت را زدیم/ ۳۰ روز آنالیز کردیم

سادس/اصفهان بازیکن تیم ملی والیبال جوانان گفت: می‌دانستیم برای چه به بحرین می‌رویم و توانستیم با قهرمانی بدون باخت و ۸ پیروزی در ۸ بازی رکورد بی‌سابقه‌ای به‌جا بگذاریم.

مهدی بیاتی در گفت‌وگو با سادس، پس از قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در جهان، سطح فنی مسابقات جوانان جهان را بالا دانست و اظهار کرد: رسیدن تیم ملی به سکو قهرمانی در رقابت‌های جهانی، حاصل ۲ سال تلاش و تمرینات سخت و پاداش اشک‌ها و عرق‌هایی که بود که ریختیم. مطمئنا هیچ چیز بدون سختی به دست نمی‌آید و ما لایق این قهرمانی بودیم.

وی افزود: از روز نهم فروردین ماه که وارد اردو شدیم، هدفمان مشخص بود. حدود ۹۰ درصد رقبا در مرحله دوم را می‌دانستیم و با آنالیز دقیق توانستیم این مرحله را به خوبی پشت سر بگذاریم.

بیاتی تصریح کرد: حدود ۱۵ روز برای آنالیز هر کدام از تیم‌های بلغارستان و لهستان وقت گذاشتیم و می‌دانستیم حریفان اصلی ما آن‌ها هستند. تورنمنت را نسبتا خوب شروع کردیم، عالی ادامه دادیم و فوق‌العاده تمام کردیم. 

این بازیکن اصفهانی تیم ملی والیبال جوانان خاطر نشان کرد: در ابتدا رقابت‌ها در بازی با تایلند و تونس کمی سوپرایز شدیم، اما رفته رفته مسلط‌تر بازی کردیم و در بازی فینال با اینکه نوسان داشتیم، توانستیم به خوبی حریف را مهار کنیم. ایتالیا تیم دست و پا بسته‌ای نبود، ولی ما توانستیم با قهرمانی بدون باخت و ۸ پیروزی در ۸ بازی رکورد رکورد بی‌سابقه‌ای به جا بگذاریم.

بیاتی در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی جوانان برای رقابت‌های قهرمانی جهان، توضیح داد: تقریباً ۶ اردوی ۱۵ روزه پرفشار داشتیم که در ۲ اردو در کنار تمرینات حریفان را آنالیز کردیم. می‌دانستیم برای چه به بحرین می‌رویم و چیزی جز قهرمانی ما را راضی نمی‌کرد. خدا را شکر با این قهرمانی جامعه ورزش، مردم و خانواده‌هایمان را شاد کردیم.

او در پایان یادآور شد: از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار دارم که از ورزشکاران حمایت کنند تا این موفقیت‌ها هر سال برای ورزش استان تکرار شود.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *