حمله زلاتان به مادر ام‌باپه!

حمله زلاتان به مادر ام‌باپه!

مهاجم سابق پاری‌سن‌ژرمن سخنان تندی را علیه مادر ام‌باپه که مدیر برنامه‌های او است بر زبان آورد و به انتقاد از او پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، ام‌باپه یک فصل دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. او درخواست تمدید قراردادش را رد کرده است و باشگاه از او خواسته است که یا تمدید کند و یا در همین تابستان تیم بعدی خود را انتخاب کند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای برگزاری اردوی پیش از فصل خود راهی ژاپن شد و تصمیم گرفت که ام‌باپه را با خود به این کشور نبرد تا جنگ با این بازیکن کاملا علنی شود.

به نظر می‌رسد که ام‌باپه به یک بحران بزرگ در پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شده است. او اعلام کرده است که حتی در صورتی که در فصل پیش‌رو کاملا نیمکت‌نشین شود بازهم حاضر به تمدید قراردادش نیست و می‌خواهد تا پایان قرارداد در تیم پاریسی باقی بماند.

مادر ام‌باپه که مدیر برنامه‌های او نیز به شمار می‌آید، نمی‌خواهد پسرش یک فصل قبل از پایان قراردادش تیمش را ترک کند. او می‌خواهد ام‌باپه بعد از پایان قرارداد پاری سن ژرمن را ترک کند چرا که در این صورت 90 میلیون یورو (پاداش وفاداری) به دست می‌آورد و از طرف دیگر سالانه 60 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.

زلاتان ابراهیموویچ ، بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن به انتقاد از این رفتار خانواده ام‌باپه با محوریت مادر او پرداخت و گفت: وقتی کودک قوی می‌شود و می‌تواند پول به دست آورد، پدر و مادرش به مدیر برنامه‌های او تبدیل می‌شوند، بدون آنکه کوچک‌ترین تخصصی داشته باشند. متاسفانه خانواده به چیز دیگری تبدیل شده است و این یک مشکل است. امروز پدر و مادرها به ستاره‌های دیگری تبدیل شده‌اند و در روزنامه‌ها صحبت می‌کنند.

او خطاب به خانواده ام‌باپه به ویژه مادر او که مدیر برنامه‌هایش است، گفت: شما خودتان را چه فرض کرده‌اید؟ خفه شوید و اجازه بدهید که خود فرزندتان که با تلاش و انضباط به این جایگاه رسیده است، تصمیم بگیرد.

با این شرایطی که ام‌باپه دارد جدایی او از پاری‌سن‌ژرمن تا حدود زیادی قطعی است.

روزنامه مارکا از منچستر یونایتد، چلسی، تاتنهام، الهلال و رئال مادرید به عنوان مشتریان این بازیکن یاد کرد. البته طبق اعلام مارکا خود ام‌باپه در صورت جدایی از پاری‌سن‌ژرمن تنها راهی رئال مادرید می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *