واکنش کمیته ملی المپیک به وضعیت خوابگاه نصرت

واکنش کمیته ملی المپیک به وضعیت خوابگاه نصرت
عکس تزئینی است.

کمیته ملی المپیک قرار است برخی شرایط را در خوابگاه نصرت که وضعیت مناسبی ندارد، تغییر دهد.

به گزارش سادس، ملی‌پوشانی که در خوابگاه نصرت مجموعه ورزشی انقلاب اسکان دارند، نسبت به وضعیت امکانات و بهداشت خوابگاه گلایه هایی را مطرح کردند. 

در همین راستا محمود عبداللهی مدیر روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با سادس توضیحاتی را در مورد خوابگاه نصرت ارائه و بیان کرد: طبق دستور آقای مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، در روزهای گذشته نصرالله سجادی، فرهاد صدر رییس آکادمی ملی المپیک و چند نفر از مدیران کمیته ملی المپیک بازدیدی را خوابگاه نصرت داشتند و کلیات شرایط را در گزارشی به کمیته ملی المپیک ارائه دادند. 

او ادامه داد: یکی از مسائلی که ورزشکارها مطرح کرده بودند بحث غذا است اما کمیته ملی المپیک به هیچ اردویی غذا نمی‌دهد بلکه برای تامین امکانات از جمله تهیه غذا به فدراسیون‌ها بودجه می‌دهد. اینکه فدراسیون‌ها از کدام رستوران غذا تهیه کنند، بر عهده خودشان است.  اگر ملی پوشان نسبت به کیفیت غذا اعتراضی دارند باید آن را به اطلاع فدراسیون خودشان برسانند. 

عبداللهی با اشاره به اینکه خوابگاه نصرت متعلق به شرکت توسعه و تجهیز است، گفت: طبق قانون ما نمی‌توانیم یک ریال هم در آنجا هزینه عمرانی انجام دهیم. خودمان هم اطلاع داریم که باید تعداد اتاق‌های خوابگاه نصرت اضافه شود و کمیته ملی المپیک هم این آمادگی را دارد که خوابگاه نصرت را توسعه دهد و تجهیز کند تا اردوهای بیشتری داشته باشد و تراکم نفرات در اتاق ها کمتر شود اما این در شرایطی است که شرکت توسعه و تجهیز این خوابگاه را به کمیته ملی المپیک واگذار کند در غیر این صورت طبق قانون ما اجازه  افزایش اتاق ها یا طبقات را نداریم. هتل آکادمی ملی المپیک متعلق به کمیته ملی المپیک است و توانسته‌ایم آن را به حد یک هتل استاندارد برسانیم. 
 

بیشتر بخوانید: 

انتقاد ملی‌پوشان از وضعیت خوابگاه نصرت/ غذای رژیمی با روغن فراوان!

او تاکید کرد: با این وجود مناف هاشمی سرپرست کاروان و رییس کمیته ملی المپیک دستور دادند حداقل امکاناتی که قانونگذار ایرادی نمی‌گیرد را برای خوابگاه نصرت فراهم کنیم. تمام موارد مربوط به ما از جمله نظافت و تهیه برخی امکانات با دستور ویژه، در همین هفته ‌پیگیری و انجام می شود. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *