از شکست تیم ملی برابر تیم دسته یکی تا برد ۲۷ – صفر تیم باواریایی‌

از شکست تیم ملی برابر تیم دسته یکی تا برد ۲۷ - صفر تیم باواریایی‌

بایرن‌مونیخ شکست سنگینی به تیم روتاخ تحمیل کرد تا یک نتیجه عجیب دیگر نیز در پیش‌فصل ثبت شود.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت‌بریف، بایرن‌مونیخ در نخستین دیدارش در پیش‌فصل موفق شد با نتیجه ۲۷ بر صفر تیم فوتبال روتاخ‌اگرن را شکست دهد. در طول پیش‌فصل، اغلب نتایج عجیبی در بازی‌های دوستانه رقم می‌خورد.

به همین خاطر و با توجه به زمان برگزاری بازی‌های دوستانه پیش‌فصل، نگاهی به عجیب‌ترین نتایج دیدارهای دوستانه پیش‌فصل در سال‌های اخیر می‌اندازیم:

ناواتا صفر – ۲۷ ویارئال

پس از یک دوره غیبت در لیگ قهرمانان اروپا و کناررفتن مانوئل پلگرینی، ویارئال در اولین بازی در پیش‌فصل یک نتیجه عجیب را کسب کرد و با ۲۷ گل ناواتا را شکست داد.  

کوئینزپارک رنجرز ۳ – تیم ملی ایران صفر

از شکست تیم ملی برابر تیم دسته یکی تا برد ۲۷ - صفر تیم باواریایی‌

تیم ملی ایران سال ۲۰۰۵ برای یک اردوی تمرینی تابستانی در لوفتوس‌رود حاضر شد اما برابر تیم دسته‌یکی کوئینزپارک‌رنجرز با سه گل شکست خورد. پل فورلونگ، گرت اینسورث و جورج سانتوس برای تیم‌شان در این دیدار گلزنی کردند تا تیم دسته‌یکی کوئینزپارک برد راحتی به دست بیاورد.

در این دیدار تیم ملی ایران از بازیکنان لژیونر و همچنین نفراتی چون علی دایی بی‌بهره بود و به همین دلیل ترکیب جدید تیم ملی چندان از هماهنگی لازم برخوردار نبود.

ترکیب ایران در دیدار با کوئینزپارک‌رنجرز:

ابراهیم میرزاپور، محمد نصرتی، یحیی گل‌محمدی، جلال کاملی‌مفرد، جواد نکونام، جواد کاظمیان، علیرضا نیکبخت واحدی، حسین کعبی، محمد علوی، آرش برهانی و ایمان مبعلی به میدان رفت. هم‌چنین مهدی رجب‌زاده، میثم منیعی، ادموند بزیک، علیرضا بداوی، شکوری و آندرانیک تیموریان در نیمه‌ دوم به عنوان بازیکنان جانشین به میدان آمدند.

هدایت تیم ملی ایران را در آن دیدار برانکو ایوانکوویچ بر عهده داشت.

ساسولو ۲۲ – صفر ویچنزا

در ژوئیه ۲۰۲۳، ساسولو میزبان ویچنزا بود و با ۲۲ گل توانست به برتری برسد. کریستین تورستودت چهار بار در این دیدار گلزنی کرد و ساموئل مولاتیر پنج گل فقط در نیمه دوم به ثمر رساند.

اورتون ۲۲ – اردینگ صفر

اورتون در یک اردوی تمرینی یک هفته ای در اتریش پاسخ مهمان‌نوازی حریفش را داد و توانست ۲۲ بار دروازه این تیم اتریشی را باز کند.  کوین میرالاس، آدمولا لوک‌من، سنک توسان و عمر نیاسه هر کدام در این دیدار هت تریک کردند.

آکرینگتون استنلی ۲-۱ مارسی

قبل از بازی مقابل آکرینگتون در سال ۲۰۱۹، بخش قابل توجهی از هواداران مارسی در این فکر بودند که «آنها چه تیمی‌اند؟» در نهایت تیم گمنام استنلی توانست دست به کار بزرگی بزند و دو بر یک برنده شود.

ماینتس ۴ – صفر لیورپول

قبل از اولین فصل حضور یورگن کلوپ در لیورپول، این تیم در دیداری دوستانه به مصاف ماینتس رفت که روزگاری یورگن کلوپ را روی نیمکت داشت. کلوپ ترکیب فوق‌العاده‌ای با حضور امره جان، جوردن هندرسون و آدام لالانا را در اختیار داشت که خط میانی را کنترل می‌کردند اما آنها شکست سنگینی در خاک آلمان متحمل شدند.

بایرن‌مونیخ ۲۷ – ۰ روتاخ‌اگرن

بایرن مونیخ توانست با ارائه یک بازی برتر در یک دیدار دوستانه با ۲۷ گل روتاخ را شکست دهند. چهار بازیکن بایرن در این دیدار هت‌تریک کرده و نشان دادند کاملا آماده شروع فصل‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *