کشف ۷۵۰ کیلوگرم مرفین و تریاک در غرب تهران/ بازداشت ۳ سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۶۹۹ کیلوگرم مرفین از سه قاچاقچی موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس استان البرز خبر داد.

به گزارش سادس، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر گفت: درپی اقدام اطلاعاتی مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و اداره اطلاعات غرب استان تهران مشخص شد افرادی در امر تهیه و توزیع محموله‌های سنگین موادمخدر فعالیت دارند و اخیرا مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را وارد حوزه شهریار و شهرستان فردیس کرده‌اند که با توجه به اهمیت موضوع، بررسی آن به صورت جدی در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با تعقیب و مراقبت شبانه روزی ماموران پلیس و شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در شهرستان فردیس و با همکاری پلیس استان البرز، حوالی ساعت ۲۲:۳۰ دیشب، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و شهرستان فردیس با توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا موفق به دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر شدند. در ادامه نیز اقدام به شناسایی متهم سوم کرده و با ورود به منزل وی، این فرد را نیز در فردیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گفته وی ماموران پلیس در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده در شهرستان فردیس استان البرز، ۶۹۹ کیلو و۹۵۰ گرم مرفین و ۵۱ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند. همچنین یک دستگاه خودروی سواری کیا مدل اوپتیما را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انتقال سه متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای آنان پرونده‌های جداگانه تشکیل شده و به همراه موادمخدر مکشوفه به دادسرا ارجاع شدند. تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی این افراد همچنان در دستورکار است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *