پولادگر: با حضور حسینی توقع از بوکس خیلی زیاد شد

پولادگر: با حضور حسینی توقع از بوکس خیلی زیاد شد

معاون قهرمانی وزارت ورزش می‌گوید با حضور حسینی در فدراسیون بوکس، توقعات از این فدراسیون زیاد می‌شود.

به گزارش سادس، در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش و رئیس مجمع فدراسیون بوکس، توضیح داد: به حسینی تبریک می‌گویم. از اعضای مجمع هم تشکر می‌کنم که با حضور ارجمند خود باعث شدند مجمع انتخاباتی این رشته المپیکی برگزار شود.

او ادامه داد: این رشته در چند ماه گذشته به دلیل اتفاقاتی که افتاد دچار حاشیه شد و اکنون امیدواریم با انتخاب حسینی و این اتفاق، بوکس به شرایط خوبی برسد تا در میادین بزرگ بدرخشد.

پولادگر افزود: لازم می‌دانم اینجا یادی کنم از دوست بزرگوارم حاج احمد ناطق نوری که الان در بستر بیماری است. او سال‌های سال برای این رشته ورزشی زحمت کشید و بنده از نزدیک شاهد تلاش‌های ارزشمند ایشان برای حفظ و توسعه بوکس بوده‌ام. برایشان آرزوی سلامتی می‌کنم.

او در ادامه با اشاره به شرایط نه چندان خوب بوکس گفت: حسینی سخنور خوبی نیست (باخنده)، اما تجربه ثابت کرده است که هرکسی کمتر حرف بزند، بیشتر عمل می‌کند. امیدوارم ایشان نیز با استفاده از تجربیات ورزشی و مدیریتی خود در زمان ناطق نوری، بتواند بوکس را به روزهای خوب خود برساند.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: او یک مجمع همراه را دارد و تجربیات او در بوکس هم باعث می‌شود انتظارات از او بیشتر باشد. توقع ما این است که شرایط بوکس خیلی بهتر از امروز شود. در دوره سرپرستی هم به او از طرف وزارت قول دادم تا بوکس به دوران اوج خود برگردد. این رشته قدمت زیادی دارد و مدال‌های ارزشمندی قبل و بعد از انقلاب در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا داشته است. تک مدال جهانی شه‌بخش هم نشان می‌دهد پتانسیل درخشش در سطح جهانی را هم داریم. ضمن اینکه ما المپین هم داشته‌ایم و فقط باید یکدل باشیم و مدیریت مناسب باشد تا بدرخشیم.

او افزود: این رشته جزو رشته‌هایی است که از بازی‌های آسیایی می‌تواند کسب سهمیه المپیک کند و امیدواریم با همت همه دوستان این اتفاق رخ دهد. توقع دارم همه شما عزیزان حاضر در مجمع نیز کنار حسینی باشید و او را همراهی کنید.

پولادگر در پایان صحبت‌های خود به دبیر مجمع گفت: طبق قوانین باید انتخاب اعضای هیات رئیسه، یک نایب رئیس، کارشناس خبره و نمایندگان باشگاه‌ها الان صورت می‌گرفت که کاندیداها را معرفی نکردید. برای مجمع فوق‌العاده سریعا این نفرات را انتخاب و معرفی کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *