راه‌اندازی بوکس بانوان به نظر مقامات بالا بستگی دارد

راه‌اندازی بوکس بانوان به نظر مقامات بالا بستگی دارد

روح‌الله حسینی امیدوار است بتواند به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند.

به گزارش سادس، در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس، روح‌الله حسینی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون بوکس توضیح داد: از همه عزیزان تشکر می‌کنم که به من رای دادند، امیدوارم به وعده‌هایی که دادم جامه عمل بپوشانم و از همه دوستان تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: اصل صحبت‌ها و هدف من رده‌های پایه هستند که قطعا مورد توجه قرار می‌گیرند. رسیدگی به هیات‌های استانی و توجه به برگزاری لیگ بوکس کشور هم دو هدف مهم ما هستند. برنامه‌های دیگری هم داریم که پیگیری خواهد شد.

حسینی درباره برنامه‌های تیم ملی گفت: ۲۱ شهریور با ترکیه اردوی مشترک داشتیم و یک اردو هم می‌خواهیم با قزاقستان داشته باشیم تا برای بازیهای آسیایی هانگژو تیم خوبی را اعزام کنیم. ضمن اینکه با عراق هم اردوی مشترک داشتیم.

حسینی درباره ضعف‌های موجود در مدیریت فدراسیون نیز گفت: بنده به محض اینکه سرپرست شدم مسابقات جهانی برگزار شد و یک مقدار هم شرایط سخت بود. سرپرستی دوره سختی است و امیدواریم از این به بعد شرایط خوبی را شاهد باشیم.

او درباره احتمال به کارگیری مربی خارجی در تیم‌های ملی نیز اظهار کرد: صرفا اگر مربی خارجی بخواهیم بیاوریم می‌شد همان روز اول بیاوریم. ما به دنبال آن هستیم که یک مربی خوب بیاوریم تا مربیان ما را هم در سراسر کشور تربیت کند که از پایه شاهد رشد بوکس‌ کشور باشیم.

حسینی در پاسخ به این سوال سادس که آیا برنامه‌ خاصی برای وارد کردن پول به بوکس ایران دارد؟ تاکید کرد: درآمد زایی در بوکس فعلا انجام شدنی نیست. از اسپانسرها استفاده می‌کنیم دو اسپانسر داریم که بعد از انتخابات پای کار می‌آیند و خودمان هم کمک می‌کنیم تا وضعیت بوکس اینطوری نماند.

او درباره برنامه خود برای راه اندازی بوکس بانوان نیز گفت: این موضوع به نظرات مقام‌های بالا نیز بستگی دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *