285 كيلو ترياك به پايتخت نرسيد

 جانشين فرمانده انتظامي استان از كشف 285 كيلو و 130 گرم ترياك در عمليات مشترك پليس كرمان و يزد خبر داد و گفت: در اين عمليات سه قاچاقچي دستگير و دو دستگاه خودرو توقيف شدند.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ “ناصر فرشيد”  گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي “كهنوج” و “فارياب” به همراه پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد در يك هم افزايي اطلاعاتي از عبور يك محموله سنگين مواد مخدر آگاه شدند.

وي افزود: از اين رو عصر روز گذشته ماموران، اشراف اطلاعاتي خود را افزايش دادند و دريافتند كه قاچاقچيان، موادمخدر را از استان هاي شرقي بارگيري و به جنوب كرمان انتقال داده اند و قصد دارند آن را به سمت پايتخت بارگيري كنند.

جانشين فرمانده انتظامي استان كرمان بيان داشت: كنترل محور هاي مواصلاتي در دستور كار قرار گرفت و پليس به يك دستگاه پژو پارس مشكوك شد و آن را متوقف كرد.

وي ادامه داد: پس از متوقف كردن پژو پارس در “سه راه زه” پليس با استفاده از شگردهاي خاص به اين نتيجه رسيد كه سرنشينان اين خودرو نقش اسكورت مواد را دارند، از اين رو پس از ورود يك دستگاه كاميون بنز ماموران آن را نيز متوقف كردند.

سرهنگ فرشيد اضافه كرد: پس از انتقال كاميون حامل هندوانه به پاركينگ ماموران در بازرسي از آن توانستند 285 كيلو و 130 گرم ترياك كه به طرز ماهرانه جاساز شده بود را كشف كنند.

وي تعداد قاچاقچيان دستگير شده در اين عمليات را سه نفر ذكر كرد و گفت: ماموران دو دستگاه خودرو را نيز توقيف كردند و به همراه مواد كشف شده به مراجع قانوني تحويل دادند.

جانشين فرمانده انتظامي استان در پايان مبارزه با قاچاق مواد مخدر را از اولويت هاي پليس در راستاي كاهش آسيب هاي اجتماعي عنوان كرد و بيان داشت: از شهروندان عزيز مي خواهيم تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك ضمن تماس با سامانه فوريت هاي پليسي 110 ، سبزپوشان عرصه نظم و امنيت را در اجراي وظايف خود ياري دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *